מתנה לאח שמתחתן

Shablula 88

New member
מתנה לאח שמתחתן

היי כולם! אח שלי מתחתן בע"ה עוד חודש וקצת. אני רוצה לעשות/לקנות מתנה, משהו מפוצץ....... ת'אמת חשבתי על משהו לבית בסגנון מכונת כביסה או משהו כזה, אבל נראה לי שעדיף שאת זה הסבא והסבתא יקנו
חשבתי להביא זמר לאירוע, אבל זה המממוווןןןן כסף. חשבתי לשיר בעצמי, אבל אני מתביישת......... חשבתי על לעשות מצגת ולהקרין באירוע (תמונות ילדות שלהם, איך הכירו, תמונות שלהם יחד וכו') אני די חזק על הרעיון אבל אני מפחדת שמשהו ישתבש ולא אוכל להקרין את זה באירוע... מעדיפה שזה יהיה משהו שימושי, ולא איזה חופשה או ספא.. משהו שיישמר להם לטווח ארוך ויעזור לזוג צעיר ותפרן שכמותם... שניהם סטודנטים, גרים יחד בדירה שכורה ומחפשים כרגע דירה לקנייה... אגב, התקציב ממש לא בעיה (עד 5000 ש"ח). מקווה שהבנתם את הראש שלי ואת הכיוון... אשמח לשמוע הצעות מפי מומחים שכמותכם. תודה רבה מראש! חן.
 

ShirShir

New member
מתנה לאח שמתחתן../images/Emo77.gif../images/Emo23.gif

היי חן, קודם כל - מזל טוב לאחיך ולכל המשפחה
הנה כמה רעיונות שיתאימו לדעתי, מקווה שמשהו יתאים גם בעינייך:
סרטון מצגת - לפי דעתי זה רעיון מקסים ומרגש!! שווה מאוד!! (יש לי המלצה לגרפיקאי מעולה - במסרים).
תוכלי להפתיע אותם בשובר לנופש זוגי שמתאים למגוון אתרים בארץ (שוב, המלצה ופרטים נוספים - במסר).
שיר בהפתעה - הפתעה יפה ומרגשת
מתאים לכל אירוע ונשאר כמזכרת איכותית ומקסימה!
מכשירי חשמל "קטנים" לבית - DVD, שייקר למשקאות ושייקים, תנור טוסטר אובן, מכשיר לטוסטים חמים, מיקרוגל, מאוורר, מכונת קפה, אופה לחם, מפזר חום - הכל שימושי לדירה חדשה!
סט מצעים זוגי לבן (להתחלה טהורה להקמת המשפחה), סט מגבות רחצה ו/או מגבות מטבח, זוג חלוקי רחצה נעימים...
שעון יד לכל אחד מהם
שלחי אותם לסדנא זוגית מעניינת (בישול, מגע, עיסוי, יצירה ועוד ועוד)
פעילות מאתגרת - צניחה חופשית, רכיבה על סוסים, או כל פנטזיה אחרת שאולי יש להם....
רהיט גדול ונוח - כורסא מיוחדת, שולחן אוכל ו- 4 כסאות, "בידורית" לטלוויזיה וכו', או רהיט שימושי אחר לדירה שהם צריכים. אפשר כמובן לשלב כמה מהמתנות ביחד! אני מעריכה שכל מתנה שציינתי היא בסכום של כמה מאות ש"ח, כך שאם יש תקציב גדול כמו שציינת, יכול להיות יפה לשלב בין כמה מהן
 

Shablula 88

New member
שיר שיר

תודה רבה על האיחולים וכמובן גם על העצות! אהבתי את הרעיון של השעון יד לכל אחד מהם, וגם את הרעיון של הסדנא הזוגית... תודה רבה!
 

ShirShir

New member
בכיף../images/Emo70.gif

אם תרצי עוד פירוט ורעיונות, אני אמשיך לכתוב לך
 
שלום,

ממליצה לך היכנס לפורום חתונות ולשאול שם את הזוגות שמתחנים ואת אלה שבדרך מה ירצו או שמחו לקבל.. :) בהצלחה :)
 

karinsgal

New member
יש לי 2 הצעות...

1) ערכת מתנות לכל חדר... למצוא משהו מתאים לכל חדר בבית.. לדוג' סט מצעים עם כיתוב/הדגשה/הדפסה לחדר השינה, מחבת פנקייקים/מגש לארוחות למיטה/מחבת בצורת לב וכו' למטבח, סט ספא ביתי למקלחת או זוג חלוקי רחצה, ערכת כרבולית לטלוויזיה (חבילת פופקורן למיקרו, שמיכת פליז ואיזה 2-3 סרטי דיוידי רומנטיים, ספר בדיחות או ספר על זוגיות לחדר השירותים, גאדג'טים לחדר עבודה אם קיים.... 2) ערכת זוגיות- הכל טוב ויפה שיש בן זוג אבל חשוב לא להיכנס אחד לורידים של השני, את יכולה לקנות להם למשל נעלי בית לכ אחד מהם , חלוק רחצה לכ"א, ספל מיוחד לכ"א וכו'.. על מנת שהזוגיות המיוחדת תישאר בלי שיכנסו אחד לשני לורידים... איך נשמע?
 
למעלה