מתנה בשביל כולכם

riktal

New member
מתנה בשביל כולכם

היום, אחרי יומיים של מחשבה ונסיונות חוזרים ונשנים, הצלחתי להבין איך להוריד דברים מאתר HULU ואין לכם מושג כמה אני גאה בעצמי על זה!
. אחד הדברים שהורדתי הוא ראיון שערכו בקומיקון השנה עם ג'נסן וג'ארד ובשבילכם העליתי אותו לערוץ שלי ביוטיוב (דבר שבטוח לא יתקבל בברכה על ידי החבר'ה שלי
אבל לא נורא
). אז שלא תגידו שאף פעם לא עשיתי בשבילכם משהו - הינה הראיון - תהנו: http://www.youtube.com/watch?v=7Be6ZvyMgbs ושתהיה לכולנו שנה נפלאה!!!!!!!!!!!!!!!!
 

riktal

New member
ברור! אפילו הקדשתי לכם את הסרטון...

דרך אגב - אני לא ראיתי אותם בחתימות, רק בפאנל, כי חיכיתי לפאנלים נוספים
. אולי בשנה הבאה אני אזכה לראות אותם גם בחתימות...
 
יהיי! ../images/Emo13.gif

כן אני זוכרת שסיפרת.. איזה באסה שאני כבר לא אזכה לראות אותם..יש רק עוד את השנה הזאת ואין מצב שאני אוכל לעשות את טיול לקנדה/ארה"ב..
בא לי שיעשו עוד עונה!!
 

משי22

New member
וואו, אנחנו על המפה! ../images/Emo98.gif

חחח, תודה על ההעלאה ועל ההקדשה!
 
למעלה