מתמודדת .....
.... כמובן שהלכתי לקבל עזרה מקצועית ... והבנתי שאיני יכולה לשלוט על מה שאבא של בני אומר לו ...שוחחתי עם הבן שלי והסברתי בשפה שלו ... שאבא כועס ויכול להיות שהוא יגיד דברים רעים על אמא ...וגם קצת לא יגיע בזמן הקרוב... ניסיתי לתת לילד כמה שיותר בטחון ...לדבר עם האבא לו הולך פשוט אין שם אף אחד ... ביקשתי שנעשה הסכם מזונות וביקורים ... הוא התרגז מאוד ,הוריד לי 500 שח במזונות בשעה שביקשתי שישתתף איתי בקייטנה ...הוא ממשיך להכניס לבן שלי כל מיני דברים לראש , מדבר עלי רעות ...כעת אני ממתינה לפגישה ראשונה בסוף אוגוסט בסיוע משפטי ....ניסיתי רק לברר מחיר לעו"ד פרטי ...קיבלתי הלם ... ממש לא עומדת בסכומים האלו ...תודה לכולכם פה על התמיכה ,תודה לך מיכל ...
.... כמובן שהלכתי לקבל עזרה מקצועית ... והבנתי שאיני יכולה לשלוט על מה שאבא של בני אומר לו ...שוחחתי עם הבן שלי והסברתי בשפה שלו ... שאבא כועס ויכול להיות שהוא יגיד דברים רעים על אמא ...וגם קצת לא יגיע בזמן הקרוב... ניסיתי לתת לילד כמה שיותר בטחון ...לדבר עם האבא לו הולך פשוט אין שם אף אחד ... ביקשתי שנעשה הסכם מזונות וביקורים ... הוא התרגז מאוד ,הוריד לי 500 שח במזונות בשעה שביקשתי שישתתף איתי בקייטנה ...הוא ממשיך להכניס לבן שלי כל מיני דברים לראש , מדבר עלי רעות ...כעת אני ממתינה לפגישה ראשונה בסוף אוגוסט בסיוע משפטי ....ניסיתי רק לברר מחיר לעו"ד פרטי ...קיבלתי הלם ... ממש לא עומדת בסכומים האלו ...תודה לכולכם פה על התמיכה ,תודה לך מיכל ...