מתלה לעגילים

0p9o8i7u

New member
מתלה לעגילים

קיבלתי מחנות תכשיטים מתלה של עגילים צמודים מפלסטיק לבן עומד טיפה באלכסון/נטוי אחורה והחלק העליון קצת מעוגל יש למישהי רעיון איך אפשר לקשט או לשפץ? בעיקר הייתי רוצה להסתיר את כתמי הדבק שלא ירדו לי!!! ממדבקות שהיו על החלק הקדמי העליון מצד שני המרווח בין השוליים העליונים לשורת החורים הראשונה בה אמורים לתלות את העגילים הוא שלושה ס"מ במרכז ו-ס"מ וחצי בצדדים (כמו שאמרתי זה קצת מעוגל) תודה :)
 
נייר מדוגם../images/Emo45.gif

עם דבק רב תכליתי - זה ידבק מעולה. את גם יכולה עם לבד, או קטיפה או שאריות בדים, עם דבק גוטרמן. ידבק מעולה. אחרי זה לקשט עם פרחים, לבבות, וכ'.
 
אחרי שצירפת תמונה, אפשר להבין במה מדובר ../images/Emo13.gif

אפשר לחורר את החורים מחדש אחרי הדבקת הנייר, וזה גם לא יהיה קשה להרגיש את מיקומם במישוש, אבל קשה לי להאמין שהציפוי יישאר עמיד אחרי כמה הוצאות והכנסות של עגילים. אני בכל זאת בעד צביעה. גלי, את באמת חושבת שצריך לשייף? הייתי מורחת חומר מקשר וצובעת. ובמחשבה שנייה, אולי אפילו לא הייתי מורחת חומר מקשר, אלא... צובעת הכל בלקה לציפורניים בכל צבע (או שילוב צבעים) שנראה לך. נסי באזור קטן ותראי אם זה מתקלף או נשאר. אם נשאר, נפתרה הבעיה. אם לא, נמשיך לחשוב...
 
big או דומה לו (שיהיה כתוב "רב תכליתי"

בהצלחה! (גלי-עיגולים שאין לה כוח להחליף את הניק
)
 

yיגולים

New member
זה פלסטיק. כדי לצבוע פלסטיק

היא צריכה לשייף, לצבוע בשכבת בסיס, ואז אקריל למשל... יותר פשוט להדביק על זה משהו. (וזו אני , גלי, למי שלא זיהה
)
 
וודאי שזיהינו! ../images/Emo140.gif

תתחדשי על הניק - עוד התחלה חדשה, שתביא איתה הרבה הצלחה חדשה!
 
למעלה