מתלבטת...
שלום, אני בת 27, רווקה ועובדת במשרה מלאה. יש לי בעיה רפואית כזו שמסכנת את היכולת שלי להרות בשלב מאוחר יותר. היות ואין לי בן זוג כרגע, הרופאים המליצו לי להקפיא עוברים על מנת שאוכל להפשיר אותם כשארצה להיכנס להיריון. אני מתלבטת האם בנוסף להקפאת העוברים להיכנס להיריון מיידית או לא. אודה לכן, בעלות הניסיון, אם תעזרו לי להחליט....לכאן או לכאן.... תודה
שלום, אני בת 27, רווקה ועובדת במשרה מלאה. יש לי בעיה רפואית כזו שמסכנת את היכולת שלי להרות בשלב מאוחר יותר. היות ואין לי בן זוג כרגע, הרופאים המליצו לי להקפיא עוברים על מנת שאוכל להפשיר אותם כשארצה להיכנס להיריון. אני מתלבטת האם בנוסף להקפאת העוברים להיכנס להיריון מיידית או לא. אודה לכן, בעלות הניסיון, אם תעזרו לי להחליט....לכאן או לכאן.... תודה