מתלבטת...

galit246

New member
מתלבטת...

שלום, אני בת 27, רווקה ועובדת במשרה מלאה. יש לי בעיה רפואית כזו שמסכנת את היכולת שלי להרות בשלב מאוחר יותר. היות ואין לי בן זוג כרגע, הרופאים המליצו לי להקפיא עוברים על מנת שאוכל להפשיר אותם כשארצה להיכנס להיריון. אני מתלבטת האם בנוסף להקפאת העוברים להיכנס להיריון מיידית או לא. אודה לכן, בעלות הניסיון, אם תעזרו לי להחליט....לכאן או לכאן.... תודה
 
תלוי מהי הבעיה הרפואית שלך

ותלוי איזה טיפול/ים את מקבלת. במצבים מסויימים, אסור לתת לך את הטיפול הנחוץ אם את בהריון, כך שהכניסה להריון יכולה להחמיר את מצבך, לפעמים, מה שיחמיר את מצבך זה דווקא הריון מאוחר. ואז כן! בודאי שכדאי. הכל מתחיל ונגמר בבעיה הרפואית שלך. התייעצי עם רופאייך.
 
למעלה