ומשהו שמצאתי בחיפוש המתקדם
(לא נוסה על ידי) קונפיטורת חבושים בוניל/ יניבניב החומרים הדרושים: ק"ג וחצי חבושים 800 גרם סוכר ¼ כוס מיץ לימון 2 מקלות וניל, חצויים לאורך 1. חוצים את החבושים, מנקים מליבות וגרעינים וחותכים לקוביות. מערבבים עם הסוכר ומיץ הלימון בסיר רחב ומשהים למשך הלילה. 2. למחרת מרוקנים את גרגירי מקלות הוניל אל תוך הסיר, מוסיפים גם את המקלות אל הסיר ומבשלים על אש נמוכה מאוד עד שכל הסוכר נמס. מגבירים מעט את הלהבה ומבשלים עוד 45 דקות (בערך), עד שהחבושים מתרככים, המרקחת מסמיכה מעט ומקבלת צבע אדמדם. הצעת הגשה: טורפים היטב בקערה שמנת חמוצה ויוצקים אל קרקעית צלחות עמוקות, יוצקים בנדיבות מקונפיטורת החבושים על השמנת ומניחים מעל כדור גלידת שוקולד.