מתכון לפלפל ממולא

נשמה

New member
מתכון לפלפל ממולא

הצילווווווווווווווו צריכה מתכון לפלפל ממולא ללא בשר. דחוףףףףףףףףףף תודה על העזרה. מאחלת יום טוב ומלא באהבה
 

Luzifer

New member
רק חזרתי מצפון איטליה ונזכר

במתכון הזה, שיכול להתאים לך. הפלפלים הממולאים בחצילים תמיד היוו מנה מושכת עין ביתר. אחת ממעלותיה היא האפשרות להכינה מראש. 4 מנות 2 פלפלים אדומים גדולים 1 חציל גדול 8 כפות שמן זית שן שום, כתושה 1/4 כוס פירורי לחם מתובלים לקישוט: פלחי לימון 1. שוטפים את הפלפלים, חוצים אותם לאורך ומסלקים את הגרעינים ואת החלק הפנימי, הלבן. מרתיחים ליטר מים וחולטים בהם את הפלפלים במשך דקה. מוצואים, מנקזים ומסדרים בתבנית אפייה, זה ליד זה, בשהקליפה כלפי מטה. 2. מחממים תנור ל-200 מעלות צ` (חום בינוני גבוה). 3. שוטפים את החציל, מסלקים את הקצה עם העוקץ וחותכים לקוביות בגודל 1 ס``מ. 4. שמים במחבת גדולה 6 כפות שמן זית, את השום והחצילים. מבשלים ומערבבים מדי פעם, כ-10 דקות. עד שכל קוביות החצילים משחימים מעט ומקבלות מראה רטוב. 5. מחלקים את החצילים בין ארבעת חתאי הפלפל, בוזקים פירורי לחם מתובלים וצטפטפים 2 כפות שמן זית. אופים כחצי שעה. מקררים, מקשטים בפלחי לימון ומגישים באותו יום.
 

נשמה

New member
תודה, אבל.....

לוציפר תודה רבה, אבל התכוונתי למילוי אורז וירקות.... אבל תודה רבה, מקרב לב. ואם יש לך מתכון של פלפל ממולא באורז וצנוברים, אודה לך מאוד
 
לעבד מתכונים

נשמה יקרה שלנו אתן לך מתכון בשמחה רבה, אבל בואי ואגלה לך סוד. למי שלא ממש מתמצא בבישול, מספיק לקחת מתכון שיבהיר את היסודות- ואסביר את עצמי: במתכון של פלפלים ממולאים באורז ובשר, יש לך כבר את כל המידע בדבר מצב האורז, הפלפלים ושאר אמצעי התיבול- וגם את דרך המילוי והבישול של כל התבשיל. פשוט הסירי ממנו את המרכיב הבלתי רצוי והוסיפי את שחשקה נפשך, כמו צנוברים מטוגנים או כל אגוז אחר, שנותן תחליף מצויין לבשר. פלפלים ממולאים באורז ותפוזונים 5 פלפלים אדומים 5 פלפלים צהובים 3 כפות שמן זית 2 כוסות אורז בצל אדום קצוץ 2 שיני שום קצוצות כוס עלי כוסברה קצוצים גס כוס תפוזונים (קומקוואט) פרוסים דק 2 כוסות מים 1/2 כוס צנוברים מטוגנים 1/2 כוס גבינת מוצרלה מגוררת מלח, פלפל 2 כפיות סוכר 2 כפיות פלפל ליטר מיץ שזיפים 1 רסק עגבניות מכינים את הפלפלים למילוי. מסירים את חלקם העליון של הפלפלים, בצמוד לגבעול. שומרים את ה``כובעים``. מרוקנים את הגרעינים ואת הקרום הלבן בעדינות, כך שהפלפלים נשארים בשלמותם. מחממים את שמן הזית בסיר עמוק. מוסיפים את השום והבצל ומאדים קלות. מוסיפים את האורז, הכוסברה והתפוזונים. מערבבים על להבה גבוהה עד שהאורז הופך שקוף. מוסיפים את המים ומביאים לרתיחה. מבשלים עד שהמים מגיעים לגובה האורז. מצננים. מוסיפים לתערובת האורז את הצנוברים והגבינה ומתבלים. ממלאים את הפלפלים בתערובת, מניחים בסיר כבד וסוגרים כל פלפל עם כובעי הגבעולים. לתוך הסיר יוצקים את מיץ השזיפים, רסק העגבניות, המלח והסוכר. מביאים את הכל לרתיחה, מנמיכים את האש, מכסים את הסיר ומבשלים כ- 30 דקות.
 
למעלה