מתכוון לקנות דל 6400 עם ויסטה

dudi50

New member
מתכוון לקנות דל 6400 עם ויסטה

אני מבין שהויסטה לא מומלצת הויסטה שמגיעה עם המחשב היא Vista Home Basic אין אפשרות לוותר על הויסטה. מישהו יודע האם באמת בעייתית לעבודה והאם ניתן לעבוד עם כל גרסת אופיס? והאם זה בעייתי לפרמט את המחשב ואח"כ להתקין XP? מה עושים?
 

kitt

New member
בDELL אין שום בעיה לקבל את המחשב עם XP,

אל תתן לחנות לבלבל לך את המוח. DELL היתה החברה הראשונה שהודיעה שהיא חוזרת לשווק מחשבים עם XP.
 
אני קניתי את הdell עם הויסטה וביקשת

וביקשתי בגלאקסי לשנות את זה לxp והם דורשים 220 שקל
 

יאיר B

New member
לגבי אופיס: מניסיון אין בעיה להתקין אופיס

2003 על ויסטה. אני מניח שגם XP ואפילו 2000 אפשר להתקין, אבל לא ניסיתי. זה לא בעיה לפרמט ולהתקין XP (אם יש לך חוקי), אבל לא חבל על התשלום עבור הויסטה? תצטרך גם לחפור קצת באתר של DELL כדי למצוא את הדרייברים המתאימים למחשב שלך.
 

dudi50

New member
כמובן שחבל לשלם סתם על הויסטה

הבעיה היא שבחנות לא מוכנים או לא יכולים למכור בלי ויסטה
 

bar666xp

New member
תנסה לברר ישירות עם DELL

http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/contact/edb/israel?c=il&l=he&s=bsd ניראה לי הכי תואם לפנות למחלקת המכירות.... תגיד שאתה רוצה את הדגם הזה עם WINDOWS XP אבל בכל החנויות שהייתה אמרו לך שאין אפשרות כזו... ועד כמה שאתה יודע DELL כן מאפשרת לרכוש אותו עם XP אם אתה טועה? ואם לא איפה אפשר להזמין אותו עם XP? אני מאמין שיפתרו לך את הבעיה זהו בשניות.... ואם לא אז אתה יכול לומר להם הבנתי את רמת השירות שלכם תודה בוא נוריד את DELL מהרשימה... אגב אם זה מגיע לכך רצוי גם לשלוח תלונה למחלקת תלונות של DELL העולמית. אגב דיברנו כאן על דל אבל זה נכון לכל החברות/יצרנים... מטרת החברה/יצרן לעשות כסף אם סניף שלו ו/או יבואן שמיצג אותו לא נותן רמת שירות נאותה זה פוגע בהכנסות היצרן.
 
למעלה