מתי לפתוח דיספיוט באיביי על מוצר שלא הגיע?

Click For Info

New member
מתי לפתוח דיספיוט באיביי על מוצר שלא הגיע?

הזמנתי מוצר מסין לפני 40 יום והוא עדיין לא הגיע.
עד מתי ניתן לפתוח דיספיוט?

פעם ידעתי שאפשר עד 45 יום מרגע הקניה אבל שמעתי שרוצים לשנות את זה ואין לי מושג אם זה השתנה או לא. (לא מצאתי מידע).

מצד אחד, אני מאמין שהמוצר יגיע בסופו של דבר אז אני לא רוצה סתם לפתוח דיספיוט.
מצד שני, אני לא רוצה להפסיד את הכסף ולכן אני מעדיף לחכות עם הדיספיוט לרגע האחרון.

תודה
 

Click For Info

New member
מתנצל על ה"הצפה"

כל פעם שניסיתי לשלוח קיבלתי שגיאת Bad Request וההודעה לא הופיעה אז ניסיתי שוב ושוב.
עכשיו פתאום הכל מופיע
 

panayotiss

New member
אל תדאג יש המון זמן

באיביי יש לך חודש מהמועד האחרון הצפוי להגעה כלומר אם רשום לך שצפי הגעה בין 1.1 ל 14.1 יש לך מ 15.1 עד 15.2 .
בפייפאל יש לך 180 יום.
&nbsp
מנסיוני פריטים מסים מגיעים בין 45 ל 60 יום. זמנים זוועה אבל מחירים מגוחכים.
&nbsp
&nbsp
 

Click For Info

New member
תודה רבה על התשובה


אם כך אז כמובן שאחכה ובמסגרת הזמן הזו אני גם מאמין שהמוצר יגיע.
&nbsp
תודה
 

panayotiss

New member
לי קרה שעברו 60 יום והמוצר לא הגיע

וטכנית איביי לא נתנו לפתוח קייס עד שלא תיגמר התקופה של צפי הגעה ובאמת....נראה לי ש 60 יום זה מספיק זמן לכל הדיעות. פשוט נמאס לי לחכות.
פתחתי בפייפאל קייס והכסף חזר צ'יק צ'ק , עם ההגנה המופלגת של פייפאל באמת שאין לך מה לדאוג.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
רק חידודון: 30 יום מהתאריך האחרון (לפעמים פחות מחודש)

צריך לשים לב במיוחד אם החודש הראשון הוא של 31 יום... בקיצור, אם הצפי עד 14/1, אפשר לפתוח מחלוקת עד 13/2 ולא עד 15/2. זה אמנם הבדל של יומיים, אבל אם מפספסים זה חבל... בכל מקרה עדיף לא לחכות ממש ליום האחרון; אני בד"כ פתחתי יומיים-שלושה לפני ליתר ביטחון.
&nbsp
זה דווקא יתרון בעלי אקספרס (אחד הבודדים) – הם שולחים שלושה מכתבי תזכורת בדואל לפני שהגנת הקונה עומדת לפוג.
 

G Gabi

Member
יש שם יתרונות נוספים...

בהקשר הזה למשל, שאפשר להאריך את משך הגנת הקונה.
(הוספתי יתרון נוסף לרשימה.. מתוך אותם בודדים
)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה לא ממש יתרון, וחצי מהמוכרים מתעלמים מזה...


באיביי היא מלכתחילה ארוכה יותר אז בד"כ לא צריך להאריך, אבל גם באיביי אפשר להאריך במקרים מסוימים (פשוט הפרוצדורה שונה). כמו כן גם אחרי שפונים למוכר באיביי ונפתחת מחלוקת יש 30 יום עד שהיא נסגרת אז אפשר להמשיך לחכות אם שני הצדדים מעוניינים בכך.
&nbsp
באופן כללי הממשק של עלי אקספרס הרבה פחות נוח בעיניי ואני לא אוהבת את האתר... גם הסינים פחות מוצלחים (היו לי הרבה יותר פשלות מולם).
 

אבי לב50

New member
אם מדברים על "דיספיוט"

(ודרך אגב אני מעדיף לפתוח "מחלוקת" ולא "דיספיוט")
זאת הפעם הראשונה שקורה לי שטרם קיבלתי שלושה משלוחים שנשלחו בסוף חודש נובמבר ובתחילת דצמבר, כלומר עברו מעל 30 ימים מתאריך המשלוחים שלהם.

קניה אחת היתה מחנות טינידיל הסינית (שיש לי איתה ניסיון רב טוב) ושלא קשורה ישירות לנושא הפורום, אך הקניה שולמה בפייפאל ולכן זה כן שייך...
במקרה הזה יש לי מספר מעקב שמלמד כי החנות שלחה את החבילה ב-1/12/2015 ומאז שהמשלוח עבר בתאריך 8/12/2015 בדואר הסיני בשנחאי אין כל עדכון נוסף.
ראו להלן, אם זה מעניין מישהו:

2015-12-08 13:47
Shanghai Qi Yun
2015-12-05 08:02
Shanghai Pudong, left hand navigation
2015-12-05 07:43
Shanghai Pudong, reach
2015-12-04 10:32
The Shenzhen Exchange Bureau, have been exported directly
2015-12-04 10:30
The Shenzhen Exchange Bureau, have been exported to open
2015-12-02 18:12
Shenzhen Center, left hand navigation
2015-12-02 18:11
Shenzhen Center reach
2015-12-02 08:19
The Shenzhen Exchange Bureau, have been exported directly
2015-12-02 01:57
The Shenzhen Exchange Bureau, have been exported to open
2015-12-01 23:48
Small package Center, left, next stop "Center in Shenzhen"
2015-12-01 23:05
Parcel centre
2015-12-01 21:08
Small package Center, has received send​

מכיוון שאני אדם די סבלני אינני ממהר בפתיחת "מחלוקת" בפייפאל, במיוחד במקרים כמו זה שנראה בבירור שהחנות שלחה במועד את החבילה אך הבעייה בדואר הסיני, ולכן דבר ראשון שלחתי להם הבוקר מייל אך טרם הגיעה תשובתם.

מקרה אחר היה לי עם קניה באיביי כאשר מדובר במוצר בסכום של $9 שנשלח ללא מספר מעקב ב-1/12/2015 וטם הגיע אלי.
שלחתי למוכר מסר דרך מערכת המסרים של איביי והוא ענה מיד והודה לי שלא כתבתי פידבק שלילי ולא פתחתי מחלוקת אלא פניתי אליו, והוא מיד שאל האם אני רוצה שהוא ישלח לי מוצר חדש אחד נוסף על חשבונו בדואר רשום עם מספר מעקב או שיחזיר לי את הכסף.

עניתי לו שיש לי סבלנות ואם המשלוח לא יגיע בתוך שבוע אעדכן אותו האם ארצה את הכסף בחזרה או שישלח לי את המוצר מחדש.

בתשובה הוא ענה לי שזה מאוד נדיר מה שאני כותב לו והוא מאוד מודה לי, ושבדרך כלל אנשים לא סבלנים וישר פותחים מחלוקת ומבקשים החזר כספי, במיוחד לקוחות מישראל, ושבגלל זה הרבה מוכרים לא רוצים לשלוח מוצרים לישראל.

אינני רוצה להישמע יהיר, תאמינו לי שאינני כזה, אבל אני באמת חושב שאם נהיה קצת סבלנים למרות העיכובים ונפנה למוכרים בטרם נפתח "מחלוקת" אולי יהיו מוכרים שיחזרו לשלוח לישראל.
 
למעלה