מתי לאחרונה?...

DesertRose1

New member
מתי לאחרונה?...../images/Emo60.gif

מתי לאחרונה צפית בסדרת אקשן שממש התלהבת ממנה? מתי לאחרונה חשבת על סדרת אקשן ששודרה בעבר והיית רוצה שתשודר שוב? ומהי? מתי לאחרונהעקבת אחרי סדרת אקשן בעקביות בלי לפספס אף פרק? ומתי לאחרונה ממש נהנית להכנס לפורום?
 

rds15

New member
../images/Emo129.gif|כותרת|הממ

-שראיתי את הפרק האחרון של לוסט. -כל פעם שאני רואה את החיקוי העלוב שנקרא "באפי עונה 7" וחושב על כמה זה יהיה נחמד אם ישדרו את העונות הראשונות שוב. -לא ממש אקשן, יותר מתח אבל עד עכשיו לא פספסתי אף פרק של ורוניקה מארס -כל יום [מי אמר שחנופה זה לא דבר טוב?
]
 

rds15

New member
../images/Emo129.gif|כותרת|בתור מעריץ שרוף של

הסדרה אני יכול להגיד לך שהעונה השביעית פשוט גרועה. היא התחילה טוב, הרעיון הכללי היה מעולה אבל הביצוע היה חלש ומטה. העלילה התמקדה ב"הי, הנה ספייק בלי חולצה" ברוב העונה וזה רק הוריד את ההתמקדות מהסקוביז המקוריים, שזה בעצם הקטע של העונה - החזרה למקורות[כפי שהר"ר אומר בסוף הפרק הראשון]. הייתי אומר שהיה עדיף אם הסדרה הייתה מסתיימת בעונה 5 אבל זה היה מונע פרקים גאוניים מעונה 6 כמו המיוזיקל, טאבולה ראסה ונורמל אגין.
 

silverhawk

New member
אני ממש לא מסכים

אני מודה שסוף הסידרה אכזב אותי (למרות שאנשים רבים דווקא התלהבו ממנו), אבל בגדול, עונה 7 הייתה טובה בהחלט.
 

axnholic

New member
תשובות

מתי לאחרונה צפית בסדרת אקשן שממש התלהבת ממנה? אתמול. מתי לאחרונה חשבת על סדרת אקשן ששודרה בעבר והיית רוצה שתשודר שוב? ומהי? בערך בחופש הגדול , הרקולס וזינה. מתי לאחרונה עקבת אחרי סדרת אקשן בעקביות בלי לפספס אף פרק? בחופש הגדול. ומתי לאחרונה ממש נהנית להכנס לפורום? עכשיו (למה לא?).
 
למעלה