מתי כדאי לצאת

lil girl

New member
מתי כדאי לצאת

לדנג'ן? כאן בפורום אתם בטח רגילים לשאלות חוזרות ונשנות על המועדון, אני יודעת, אבל בכל זאת
... אני רוצה לצאת לשם ביום שלישי (הבנתי שיותר "אינטימי"?) מישהו יודע באיזו שעה כדאי להגיע? HELP? תודה < כבר מצחצחת את המגפיים עד הברך
>
 

lil girl

New member
תודה, ואני

מקווה שאני אהנה שם, ולא ארגיש לא שייכת. ועוד שאלה, סתם מתוך סקרנות
, האם אתם מארגנים מפגשים של חברי הפורום? (אני יודעת שזה נהוג בפורומים אחרים) זה יכול להיות מעניין...
 

אייבורי

New member
מקווה

שבעוד שבועיים פלוס מינוס נקבע שעה לפגישה עם חברי הפורום (רק לאלו שנוח להם להחשף) בכל מקרה ברוכה הבאה.
 
lil girl אם את באה

מחר יום שלישי אז תבואי להגיד שלום למכשפה:) (תשאלי את הברמנית)
 
למעלה