מתי כדאי לצאת לדנג'ן? כאן בפורום אתם בטח רגילים לשאלות חוזרות ונשנות על המועדון, אני יודעת, אבל בכל זאת ... אני רוצה לצאת לשם ביום שלישי (הבנתי שיותר "אינטימי"?) מישהו יודע באיזו שעה כדאי להגיע? HELP? תודה < כבר מצחצחת את המגפיים עד הברך >