מתי כדאי לעבור ל-Pull-ups?

m a m m y

New member
אני לא מסתדרת עם pull ups

סליחה על התיאור בל כשמחליפים כל מה שיש שם נמרח על הרגליים. וגם מצאתי שמחליפים בעמידה יותר קל לו לברוח באמצע לכן שני מעדיפה שישכב. אני נישארתי עם רגילים ואנחנו כבר לקראת סוף השימוש עם הבן הגדול.
 

מיכי2

New member
אהובתי, לחיתולי pull-ups וגם לחיתול

השני של פמפרס שהוא יעני כמו תחתון, ממליצים לשים כשמתקרבים לשלב גמילה.. אני אישית גם לא ממליצה לך למהר אליהם מסיבה אחת פשוטה.. הם לא כאלה נוחים להחתלה... לא למהר..
 

mayush23

New member
גם בר עושה את זה!! הוא בן שנה ו-9

עוד מעט שנה ועשרה חודשים. מיותר לציין שהסבלנות שלו בזמן ההחתלה שואפת למס. שלילי כמובן. הוא מרים את הטוסיק, בועט, צוחק על הבעיטות, מחליט שע-כ-ש-י-ו הוא רוצה צעצוע מסוים ורוצה לקום. אז קודם כל אני משתמשת בפמפרס הרגילים אבל כשיש מבצעים או קופונים אני קונה את החדשים כמו תחתון והם באמת מעולים וניחוים ואין בעיה עם קקי כי זה נקרע מהצדדים ואם את מחזיקה מלמטה את החיתול הקקי לא יוצא ומה שנשאר זה לנגב לילד את הטוסיק שז לא כזה נורא. מכיוון שיוצא יותר זול לקנות את הרגילים בר כבר יודע שכשמחליפים חיתול הוא הולך לשכב על הספה של פו בחדר שלו ואם אני רואה שהוא חסר סבלנות אני מספרת סיפור, שרה שיר, חדה חידות הכל!! בינתיים זה עובד, חוצמזה שלמדתי לחתל אותו גם בעמידה, בשכיבה על הבטן או על הגב, התרגלתי לכל התנוחות כבר וזה באמת לא נורא. בקיצור הפמפרס החדשים מומלצים מאוד אך יקרים מעט. בחבילה האדומה יש 34 חיתולים במקום 44 בחבילה הרגילה באותה מידה וזה עולה קרוב ל 62 ש"ח במקום 59-60 ש"ח חבילה רגילה...שיקול של 10 חיתולים זה משמעותי. מאיה
 

g a v i

New member
../images/Emo51.gif בדיוק נגמרים לנו החיתולים

במילא (האגיס) אז אלך לבדוק באמת כמה הפמפרס החדשים עולים כאן (בקנדה).
 

מיכי2

New member
../images/Emo2.gif את עוד פה../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif כבר אמצע הלילה

אצלך, לא??? משוגנה...
 
אף פעם!

הם סופגים הרבה פחות, הם לאט לאט יורדים למצב אינסטלטור- והילד יודע היטב שזה טיטול ולא תחתון...... אם את מחפשת רק את עניין ההלבשה - תנסי את הפמפרס החדשים- המידות הגדולות שלהם כמו תחתון.
 
למעלה