מתי יש לכם זמן לנקות??????

אוריתי1

New member
מתי יש לכם זמן לנקות??????

איזה קיטור הבאתי על הצהרים אבל כך זה אצלינו. בבוקר אני בעבודה ובצהרים הקטנציק כבר בבית. כשהוא ישן צהרים אני מסדרת ומכינה לי את הדברים ליום העבודה למחרת כך שאין כל כך זמן לזה בצהרים. ואחה"צ הוא משחק ואני די לבד כי בעלי עובד המון........ אני כשהוא היה קטן הייתי "תוקעת" אותו בלול והבעיה נפתרה אבל עכשיו מה??? קצת בעייתי כשאין עזרה מסביב לא. מעניין אותי איך אתם מסתדרים יום מקסים אוריתי
 

נ ס ע

New member
אני לא.

המנקה - כן. אין פשוט מזה. פעם בשבועיים מלקקת את הבית ובזה נגמר הענין. שאר הזמן, עבודות תחזוקה קלות.
 

הילהל

New member
ביום שישי בבוקר

כשיונתן במעון זה זמן הסידורים והבישולים. לנקות - יש מנקה. זו המתנה של סבתא שלי להולדת יונתן (שלמעשה התחילה עוד מסוף חודש שמיני) - היא משלמת לי עבור המנקה וקוראת לזה "מלגת מנקה".
 
כשעבדתי הבית נראה כמו חיריה.

וזה בלשון המעטה. הייתי ממש מחכה ליום שבת כדי שהבעל יקח אותם לגן שעשועים או כל מקום אחר לשעתיים-שלוש ובזמן הזה מנקים ומסדרים למרות שכבור 5 דקות מרגע שהם חוזרים אין זכר למה שעשיתי. היום כשאני בבית כל יום אני מנקה מלמעלה (חפיפניק) ואת הניקוי הבאמת יסודי משאירה ליום שישי כשהבעל בבית ואז אנחנו עושים ביחד. אם יש דברים שהם ממש דחופים אני מחלקת אותם לכל יום משהו אחר. בד"כ בסוף השבוע אני מוצאת שלמרות הכל יש דברים שלא עשיתי.
 
זו באמת בעיה

אין שום אפשרוץ לשטוף כשמוריה מתרוצצת לי בין הרגליים. אני בכל אופן לא יכולה. ובלילה אני גמורה. אז ביום שישי כשמוריה במעון. ופעם שבשלושה שבועות יש לנו עוזרת שמנקה ממש יסודי
 

עדי 4

New member
יש ידיד טוב לכולנו ניקיון כן זהו שמ

שמו. לי יש עוזרת פעם בשבוע ואז היא מנקה את כל המקומות שאני לא מצליחה לאגיע אליהם. אבל אני מנקה מידי יום ,יעני שוטפת את ריצפת המטבח,פינת המשפחה ולפעמים הסלון. אני לא מסוגלת ללכת בבית דביק. לאט לאט בגלל הפורום אני מגלה עוד ועוד דפקטים שבי.
 
../images/Emo45.gif כנ"ל אצלנו

עוזרת פעם בשבוע - הלכה לפני שעתיים וזה היום המאושר בשבילי בשבוע
באמצע השבוע מתחזקים את הבית, כמובן אחרי חברים של אורן, אחרי הכלב שנכנס עם בוץ.
 
עוזרת

ובנוסף אני עובדת רק חצי משרה וקצת אז בבקרים. וחלק אני מצליחה לעשות כשהילדון משחק לבד.
 

ronnieyuval

New member
אף פעם... ../images/Emo3.gif

העוזרת באה בשבת בבוקר ומנקה הכל. את הבית אנחנו מסדרים בערב אחרי שיובל הלכה לישון, או ככה בין לבין... אבל בעקרון עד הערב אין מה לסדר כי ממילא תוך דקה הכל הפוך. אז אנחנו טורחים רק אם באים אורחים, וגם אז לא תמיד... לנקות אנחנו מנקים רק דברים קטנים והכרחיים כמו את המטבח אחרי הבישול והארוחות, או אם נשפך משהו ונמרח. פשוט לא רואים לנכון לבזבז על זה זמן אם יש עוזרת.
 
אוי, נושא רגיש במיוחד!

אני נורא פדנטית ואוהבת לנקות, כי אני יודעת שכשאני מנקה - זה יסודי. אפילו לבעלי אני לא ממש נותנת לנקות, ומעדיפה שהוא יתלה ויוריד כביסה או יעשה משהו שאני יודעת שהוא לא יכול לפשל בו... בדר"כ ביום שישי בבוקר אני שמה את תומר בגן, וחוזרת הביתה לנקות, אם אני לא מספיקה הכל, אז בערב אחרי שהוא הולך לישון אני משלימה. זה בתיאוריה. בשטח....אני בהריון כבר כמעט בחודש שמיני, ובקושי מסוגלת להזיז את עצמי. לפעמים נמאס לי מהלכלוך בבית ואני מרביצה נקיון יסודי - ואח"כ לא יכולה לזוז שבועיים. בדר"כ מה שקורה זה שאנחנו משתדלים לשמור על הבית כמה שיותר מסודר, מדי פעם מטאטאים, וכל פעם שיש לי כח אני מנקה חדר אחד ולא את כל הבית בבת אחת. הבעיה עם זה זה שהבית לא מצליח להשאר נקי כמו שאני רוצה, ומצד שני אני ממש לא מסוגלת לנקות. יש בפני כבר מספר ימים פתק צהוב של מנקה שנתנה לי השכנה, ואני לא מצליחה להתגבר על הקונספט הזה שתהיה לי מנקה....ולכן לא מתקשרת אליה. אבל אין ברירה, אני הולכת על זה.
 

גלי29

New member
גם אצלי נושא כאוב

אין מנקה לא מרגישה עדיין שיש צורך בכל זאת אנחנו כולה זוג+1+כלבה ואני עובדת רק חצי משרה אני מאמינה שכאשר אכרע תחת העומס אני אבקש עזרה בינתיים זה הולך לפי מוזות שטיפה לפחות פעמיים בשבוע מנסה לגנוב זמן בשביל זה מתחילה מיד כאשר הקטנה ישנה צוהריים +כאשר היא מתעוררת אני שמה לה את הביבי מוצרט שלה קלטת או שתיים לפעמים שלוש זה מחזיק אותה בשקט עד שאני מסימת היא כבר התרגלה והפנימה לראות אותי עם הסמרטוט והמגב ואני חושבת שהיא תגדל להיות מורעלת ספונגה כמוני שבוע שעבר לקחתי אותה לסבים שלה לאיזה שלוש שעות והשתתוללתי בניקיונות בכיף כל פעם אני מנסה לפנות זמן ולהקדיש לזה לבעלי אני נותנת משימות ממוקדות יותר הוא שונא לנקות אבל כשהוא כבר מנקה משהו הוא עושה זאת ביסודיות מעוררת קנאה
 
אוי, נושא רגיש במיוחד!

אני נורא פדנטית ואוהבת לנקות, כי אני יודעת שכשאני מנקה - זה יסודי. אפילו לבעלי אני לא ממש נותנת לנקות, ומעדיפה שהוא יתלה ויוריד כביסה או יעשה משהו שאני יודעת שהוא לא יכול לפשל בו... בדר"כ ביום שישי בבוקר אני שמה את תומר בגן, וחוזרת הביתה לנקות, אם אני לא מספיקה הכל, אז בערב אחרי שהוא הולך לישון אני משלימה. זה בתיאוריה. בשטח....אני בהריון כבר כמעט בחודש שמיני, ובקושי מסוגלת להזיז את עצמי. לפעמים נמאס לי מהלכלוך בבית ואני מרביצה נקיון יסודי - ואח"כ לא יכולה לזוז שבועיים. בדר"כ מה שקורה זה שאנחנו משתדלים לשמור על הבית כמה שיותר מסודר, מדי פעם מטאטאים, וכל פעם שיש לי כח אני מנקה חדר אחד ולא את כל הבית בבת אחת. הבעיה עם זה זה שהבית לא מצליח להשאר נקי כמו שאני רוצה, ומצד שני אני ממש לא מסוגלת לנקות. יש בפני כבר מספר ימים פתק צהוב של מנקה שנתנה לי השכנה, ואני לא מצליחה להתגבר על הקונספט הזה שתהיה לי מנקה....ולכן לא מתקשרת אליה. אבל אין ברירה, אני הולכת על זה.
 
כמעט ואין זמן. יש לנו מנקה פעם

בשבועיים, ואני מנסה בין לבין לעבור לפחות עם מטאטא פעם או פעמיים. בימים האחרונים לפני שהעוזרת מגיעה הבית נראה זוועה אבל אין מה לעשות... פשוט לא מזמינים אורחים
 
אין זמן....

עוזרת באה פעם בשבועיים. אני מטאטאה כל יום, ומדי פעם כביסה ומדיח מתמלאים להם.... לדוגמא- הפעלתי 3 מכונות כביסה, 2 תליתי ואחת במייבש. כולן מחכות כבר 3 ימים שאני אואיל בטובי לבוא ולקפל אותן....
 
בצהרים בדרך כלל.

אופק חוטפת תנומה, ואני מהר מהר עושה מה שאני מספיקה... אין מה לעשות- כשיש כלבה בבית חייבים.
 
היידי, בתור בעלת ../images/Emo107.gif יש לי רעיון.

במקום לטאטא, שזה לפי בעלי "להעביר את הלכלוך ממקום אחד לשני", תירוץ שלו לויתור על המטלה הקשה... אנחנו פשוט שואבים. כן, שואבים את הרצפה. ככה הבית נקי יותר ויש לעומר תעסוקה (לרדוף אחרי החוט של השואב / לטפס עליו...). עכשיו כשעומר מתרוצץ על 6, הבית חייב להיות נקי מכל חתיכונת קטנה שעלולה למצוא את עצמה בפה של המחבל הקטן וזה עלול להיות ממש מסוכן... אז - רעיון. נסו ותהנו...
 

מיכלקו

New member
יש מנקה אחת לשבועיים

מעבר לזה, אני פה ושם שמה את הילדה מול הוידאו ומסדרת/מנקה קצת. לפעמים היא מצטרפת לעזור עם המטאטא שלה ועם מטליות שאני מספקת לה.
 
למעלה