מתי יש לכם זמן לנקות??????
איזה קיטור הבאתי על הצהרים אבל כך זה אצלינו. בבוקר אני בעבודה ובצהרים הקטנציק כבר בבית. כשהוא ישן צהרים אני מסדרת ומכינה לי את הדברים ליום העבודה למחרת כך שאין כל כך זמן לזה בצהרים. ואחה"צ הוא משחק ואני די לבד כי בעלי עובד המון........ אני כשהוא היה קטן הייתי "תוקעת" אותו בלול והבעיה נפתרה אבל עכשיו מה??? קצת בעייתי כשאין עזרה מסביב לא. מעניין אותי איך אתם מסתדרים יום מקסים אוריתי
איזה קיטור הבאתי על הצהרים אבל כך זה אצלינו. בבוקר אני בעבודה ובצהרים הקטנציק כבר בבית. כשהוא ישן צהרים אני מסדרת ומכינה לי את הדברים ליום העבודה למחרת כך שאין כל כך זמן לזה בצהרים. ואחה"צ הוא משחק ואני די לבד כי בעלי עובד המון........ אני כשהוא היה קטן הייתי "תוקעת" אותו בלול והבעיה נפתרה אבל עכשיו מה??? קצת בעייתי כשאין עזרה מסביב לא. מעניין אותי איך אתם מסתדרים יום מקסים אוריתי