מתי ישראלי אפתח

Jewish Answer

New member
מתי ישראלי אפתח

מתי נזכה לפיתוח ישראלי, הנותן פתרון לשריקות המסך במכשירי פאלם? נו, חבר'ה, הרי זה משהו פשוט ולא שוקל הרבה, וכל כך הרבה מחזיקי פאלם סובלים מהתופעה.. יאללה, מי ירים את הכפפה?
 

udifpalm

New member
למה צריך פתרון ישראלי דוקא?

יש פתרונות זרים שעובדים,ויש לנו מספיק בעיות לוקליות משלנו... אני מקווה לשחרר מהקפאה בשבועות הקרובים גרסה חדשה ל- HebDatebook שהוצאתי אי-שם בסוף 1995.
 

AYELET1

New member
תוכל להזכיר מה זה?

והאם זה חינמי? וחוץ מזה -
 

udifpalm

New member
תוכנת Datebook משולבת לוח עברי

את התוכנה המקורית ביססתי על קוד המקור של Datebook המקורית של הפאלם שמגיעה כחלק מה- SDK של גרסה 5. לכך הוספתי קוד לחישוב לוח עברי שמצאתי חינם באינטרנט (לא רשיום GPL, וגם לא BSD - פשוט public domain). תפרתי הכל יחד וכך יש לי יומן פגישות עליו אני רואה ישר את התאריכים העבריים במבט חודשי (לא הפתרון המגעיל של לשתול events של מחרוזת עם התאריך העברי בכל יום). לאט-לאט אני מרחיב את התוכנה, כאשר חלק מהפונקציות אני מעתיק ללא בושה מ-KsDatebook היפני. כיום רואים את התאריך העברי בתצוגה החודשית (ובאופן חלקי גם בשבועית). חגים , שבתות, וערבי חג מודגשים בצבעים שונים על פני התצוגה החודשית. אני משתמש בה בשנה-שנתיים האחרונות, אבל המון זמן לא נגעתי בה. בימים האחרונים שילבתי את הקוד שפרסמתי העבר שמייצר פונטים בחצי הגודל. המטרה הקרובה היא לשלב את הפגישות עצמן בתצוגה החודשית, כמו ב- KsDatebook. לאחר מכן נוסיף תאורים לחגים השונים בתוך הלוח (לא רק הדגשת צבע) תוסםפת תמיכה ב- 5way וכו' לצערי לא ברור לי מה המצב החוקי של הקוד עליו התבססתי (מותר לייצר מוצרים מסחריים על בסיס קוד ה- SDK, אבל לא ידוע לי אם מותר לפרסם את קוד המקור עצמו). בכל מקרה התוכנה עצמה חינמית ופורסמה בפורום בעבר (הצמדתי אותה להודעה).
 

AYELET1

New member
טוב.ספר כשתצא הגרסה ונוסיף אותה למומלצות באתר

 

landmn

New member
מאיפה הקוד המקורי?

אתה יכול לשוח קישור, אולי אני יודע עליו משהו.
 
למעלה