מתי יפסקו הנרות זיכרון האלה?!

gulibuf

New member
מתי יפסקו הנרות זיכרון האלה?!

למה תמיד יש מישהו שנהרג בתאונת אופנוע? למה אי אפשר אחרת? באמת יש פה אנשים רציניים, למה בשאר העולם זה לא ככה? למה אמא שלי צריכה לדאוג שקניתי אופנוע? ולמה אי אפשר אחרת?! המזג הישראלי??חוסר התחשבות חוסר רצינות?מה זה המחלה הזאת?! חברים אנא נתחיל בשינוי כל אחד בעצמו לפחות....יותר אחריות...יותר מודעות....יותר מחשבה תחילה... ושכולנו נהיה בריאים ושלמים ונדאג האחד לשני... אני רק אומר שנהיגה נכונה===="ואהבת לרעך כמוך"
 

shayvilk

New member
מצטער להרוס את הדעה

אבל בכל העולם תאונות אופנועים קיימות, לא בטוח שסטטיסטית אנחנו במקום ממש גבוה, שלמה כהן מוזמן לתקן או להוסיף... חוץ מזה אנחנו סובלים ממספר מחלות... האגו הישראלי... משפיע גם כרוכב הרבה מאיתנו הולכים על הכי... הכי מהר, הכי חזק, הכי נמוך, הכי קרוב. מודעות הנהג הישראלי בקאנטים... הוא בטוח שהוא לא צריך מראות כי אמא שלו עבדה בצומת הזאת 25 שנה. הוא לא צריך לאותת כי אבא שלו מגרבץ תתחת בחברת חשמל הוא לא צריך לתת זכות קדימה סתם הוא חתיכת #@$%@^
 

C O L T

New member
רק המוות בטוח (ממיסים אפשר להתחמק)

תמיד יש מישהו שנהרג, נקודה. אופנוע זה סיבה נדירה למדי, אנשים נהרגים כל יום, גם אם אין קטיושות, מכל מיני סיבות. רק לאף אחד לא אכפת, אותנו אוהבת התקשורת, במיוחד ביום מותנו, אותנו זוכרים החברים בפורום, אילו היו אנשי פורום פחיות עושים דבר דומה היה כל הפורום שלהם מוצף נרות, אבל להם לא אכפת, כי מי שנוסע בפחית הוא לא מיוחד. אנחנו מיוחדים, בחיינו ובמותנו, אם זה בא בתדירות גבוהה יחסית לעוסקים באיסוף בולים או גידול קקטוסים, שיהיה. כמובן זה לא מבטל את העובדה שנהג ישראלי חרא, גם רוכב האופנוע הממוצע הוא לא מלאך, אבל איש הפחית הוא התגלמות הרוע הרצחני, בטח אם רכבו חובש כובע צהוב או כחול, אז הוא מעל החוק מתוקף עבודתו. זכות קדימה הוא גם לרכבת לא מוכן לתת, ממהר כאילו הוא אמבולנס, כל הזמן, מוכן לקחת חיים של אופנוען רק כדי להחליף לנתיב שנראה לו מהיר יותר. אולי באמת ב"אהבת לרעך כמוך" הבעיה שלנו, כי אנשים הם זבל והם מרגישים את זה אך לא יכולים לתקן את עצמם, שונאים את הסובבים אותם בדיוק כפי שהם שונאים את עצמם. להשרף בפחית או להתרסק ברכבת זה גם לא תענוג גדול, אבל שרשור נרות לא יהיה, כי לא אכפת. תודה לאל שאני על אופנוע.
 

בועז בר

New member
../images/Emo45.gif'אהבת לרעך כמוך' מתפוגג

עם סגירת הדלת של הפחית. נהג מיצובישי גלאנט, כבן 60, בעל הבעה חביבה וארשת פנים נעימה, ניסה ממש בכוח לעקוף אותי בתוך הנתיב שלי בפניה בצומת בה הכביש היה רטוב ממים/ג'יפה, כשמימיני אוטובוס, והוא מנסה במודע לדחוק אותי אל בין גלגליו, ואני עם הבן שלי מורכב...
אם לא הייתי נצמד אליו ומושיט רגל אגרסיבית לכיוון הפרונט שלו, לא רוצה לדעת איך זה היה נגמר. הבן שלי מעולם לא שמע אותי מקלל ככה (אני מקווה שהקסדות בלעו את הרוב)... כשיצרתי קשר עין שניות אח"כ, הוא ברוב חוצפתו מסמן לי עם היד "יאללה יאללה, זוז, פנה את הדרך......." אחח.... כמה גירד לי בנעל באותו רגע להעיף לו את המראה.. אבל הילד מאחורי יותר חשוב, וברחתי קדימה. טביעת העין שלי אומרת שהוא בכלל לא חרא של בנאדם. רק כשהוא נוהג.
 

h a j b i

New member
../images/Emo45.gif כל הזמן אנשים מתים

מי שמעוניין, אני יכול לתת דיווח יומי של מקרי מוות לא טבעיים.
 

z x 7 r

New member
מוות - סוגיה מיוחדת,

אין הוכחות מוצקות שהוא בטוח
 

z x 7 r

New member
חשבתי על מיגונים את האמת

כבר לא פעם ראשונה - למה לרוכבי אופנועי כביש לא מייצרים מיגון קשיח - כמו שקסדה מגנה על גולגולת, היו מייצרים משהו בסגנון של חליפה פריקה וחומרים חזקים כמו קרבון, או עם שילוב של מתכת כלשהי ( או פלסטיק ) שמצד אחד יהיו מספיק גמישים, מצד שני לא ישברו בקלות .. ויש חומרים כאלה.אני לא מדבר על חליפת חלל - משהו הרבה יותר קל, שיהיה מעין מעטפת חיצונית לאזורים פגיעים ביותר כמו ידיים, רגליים ברכיים וכל זה יהיה בצורת חליפה שקל ללבוש. טכנולוגיות קיימות כבר. מחיר ? זה מה שעוצר חברות לחשוב לכיוון?
 

TachSheet

New member
../images/Emo163.gifקיים מזמן

תחת השם חליפת עור. יש בה מיגונים קשיחים לאזורים פגיעים, גמישה וקלה מחומרים חזקים כמו עור ובדי קאבלר. וכל זה בצורת חליפה שקל ללבוש. מחיר? מ 2000 ש"ח ועד 15000 ש"ח.
 

nuflood

New member
בטח לא יציל חיים

אם מכונית שלמה לא תציל חיים של מישהו שנוסע בה ומתנגש בקיר במהירות 80 קמ"ש (או במכונית אחרת) אז למה שחליפת עור קטנטנה כן? הדרך היחידה היא לא משהו פרקטי במיוחד כרגע וזה חליפת כריות אויר שמתנפחות ברגע שהועפת מהאופנוע. הן יכולות לספוג טוב את המכות (הרי ככה גם מנחיתים ציוד אלקטרוני עדין על המאדים). אבל שוב, זה לא פרקטי.
 

z x 7 r

New member
למה לא פרקטי? יש אפוד מגן כזה

לאיזה ידיד שלי היה כזה ( לפני שמכר את האופנוע) - רק מעצבן שצריך להתחבר לשילדה של אופנוע כל פעם. יש שןם איזו ניצרת גז כזאת.. שזה מנפח את האפוד.
 

C O L T

New member
לא ממש בעיה של מחיר, יותר של נוחות

וגם איזה טכנולוגיה קיימת? גם מיטב המיגון אשר נמצא בשימוש אצל רוכבי המרוצים וזמין לרוכבים מן השורה תמורת תשלום לא סמלי בכלל, לא מונע לחלוטין מוות ופציעה. מפחית קצת סיכון וזהו. לא קל ללבוש את זה ובטמפרטורות של הארץ זה גם עלול לגרום מכת חום. גם היום, רוב הרוכבים ואני ביניהם צריכים להחליט מה עדיף להם נזקי חום ברורים או נזקי נפילה אפשריים. נראה לי שחליפות מיגון של העתיד צריכות למצוא קודם כל תשובה לעניין הנוחות של הרוכב.
 
למעלה