תראה, אין טעם לנהל אתך דו שיח כשאתה מכנה את הפרטנר שלך "אספסוף"
ורואה הכל רק בשחור לבן. (כן נתניהו/לא נתניהו)
גם כשאני מביא לכאן הוכחות ממשיות/מדעיות/רלוונטיות
אתה עדיין מכחיש הכלללל..
אפילו הכחשת את דבריו של יאיר גולן שאמר שחיילי צהל רוצחי תינוקות כחתחביב.
הכחשת שבנה של היועמשית גנב ווסט יקר למרות שהוא צולם במצלמת אבטחה
הכחשת את הדביל לפיד שחשב ברוב טמטומו שלמסור שטחים טריטרויאליים של מדינת ישראל זה הפתרון האולטימטיבי לבעיות שיש לנו עם הערבים במזה"ת.
אז מה נראה לך?
שאני הולך לבלות את שארית חיי בוויכוחי סרק עם מכחיש סדרתי?

לפעמים נדמה שאני משוחח עם בוט.
שתהיה בריא.