מתי היום הכי מבאס בשנה

Mנטה

New member
העיקר שהכל יסתדר תוך 4 ימים ../images/Emo3.gif

בשבוע הנוכחי, על פי האי צ'ינג, בהחלט יש מצב לדברים טובים אבל גם לעונשים
. אבל האי צ'ינג (כבר מזמן אמרתי) אומר דברים מלאי משמעות אבל בלתי מובנים לחלוטין.
 

shellyland

New member
אתה מנסה לומר

שמה שלא יקרה לי ביום שלישי, כל יתר ימות השנה יהיו טובים ממנו? <מנסה לראות את 364/365 הכוס המלאה>
 

Mנטה

New member
השוס האמיתי הוא שאיך שמגיע

היומולדת שלי משתנה המזל של האי צ'ינג לאחת ההקסגרמות הטובות ביותר של השנה
 
הכתבה כולה

קשקוש במיץ עגבניות. אני יודע שזה לא ממש ראוי להתייחסות, אבל אביא מספר נימוקים: א. מחברים שני משתנים בעלי יחידות מידה שונות - 1/מזג-האויר + סכום כסף. אבל זה עוד כלום. ב. מבחינה מדעית, אין משמעות למשתנים: מזג האוויר - במה הוא נמדד? והזמן? ו"רמות המוטיבציה הכלליות"? ואולי "הצורך לעשות פעולה בכדי לשנות את המצב"? ג. מה הקשר שיש בין הביטויים השונים? כפל? חיבור? (שימו לב לביטויים עם רווח ביניהם). ד. אחרון חביב: לא ברור איך אמורים לדעת את מספר הימים שעברו מיום כלשהו, אם כל התפקיד של הנוסחה הוא לגלות איזה יום זה?! בקיצור: אם ככה נראה מחקר באוניברסיטה - עדיף כבר ללמוד במכללה. (לשון גוזמה - אני יודע שיש הרבה אוניברסיטאות טובות).
 

אלי ו.

New member
המאמר הזה הזכיר לי קטע מספר

המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה. הילד בסיפור מחליט שאם בבוקר הוא רואה 5 מכוניות אדומות ברצף יהיה לו יום נהדר ואם 5 מכוניות צהובות זה יהיה יום שחור. (ביום שחור הוא מסתגר ולא מדבר עם אף אחד) הפסיכולוג בביה"ס תוהה על ההחלטה המאוד לא לוגית של הילד שהוא בד"כ מאוד לוגי. בתגובה הילד מסביר שאנשים אוהבים סדר מסוים. עובדה שאנשים רבים העובדים במשרד סגור יהיה עליצים במיוחד אם הם יצאו לבוקר של יום בהיר ויהיו עצובים יותר אם יצאו לבוקר סגרירי.
 
מעניין.

אגב, אחת התגובות למאמר טוענת שזה פלגיאט מ-Parkinson's Law. לא בלתי סביר. מצד שני, אפילו פלגיאט צריך לדעת איך לכתוב...
 
לא יודע,

אבל בזכות החיפוש הגעתי לכתבה ב-BBC שאומרת +- אותו הדבר. אז זה מה ששוות החדשות שם...
 
הגעתי למסקנה

זו בדיחה - כי אם הם לא צוחקים אתנו, אז הם צוחקים עלינו. הבעיה בדורנו, המשכיל לכאורה לעומת קודמיו, היא בחשיבות הגבוהה שניתנת לתחומים הריאליים, אע"פ שלא כולם מבינים בהם. יש רצון בציבור לכַמֵת הכל, להגיע למסקנה מספרית, או לפחות ל-
/
. לשם כך מייצרים "מדד רצון", כמות EQ ועוד כהנה וכהנה מיני פסבדו-מדע. ואני עומד מהצד, ולא נותר לי אלא להצטער - הבדיחה הזו היא על חשבוננו.
 

shellyland

New member
הם טעו בחישוב.

לפי איך שמתקדמים העניינים, נראה שזה דוקא היום.
 
למעלה