מתי היה ביוץ??

TIPTIP11

New member
מתי היה ביוץ??

היי
אשמח לעזרה
עשיתי היום בדיקת אולט'. ראו זקיק 21.
בדיקת דם: E2 = 600, פרוגרסטרון 45.
מה זה אומר? מתי היה הביוץ? פספסתי הזרעה...

תודה!
 

נועה312

New member
זה פרוגסטרון גבוה

יכול להיות שהביוץ היה לפני שבוע
עשית בדיקות לפני?
איך התנהל המעקב?
 

TIPTIP11

New member
עשיתי גם שבוע שעבר

יום ראשון לפני שבוע זקיקים גודל 9-10.
יום רביעי ציסטה בגודל 26 וזקיקים קטנים. E2 היה 1600. ופרוסטרון פחות מ 1.5. הרופאה אמרה שהe2 היה גבוה בגלל הציסטה.
ואחכ בדיקה רק היום...בנוסף לזקיק 21, עדיין היתה ציסטה 27.

הגיוני שעוד לא בייצתי למרות הפרוגסטון?
 

מפעם

New member
ממש תעלומה

שהיתה יכולה להמנע אם עושים מעקב מסודר..
פרוגסטרון 45 זה ערך של יותר מיום אחרי ביוץ
רק עצות למחזור הבא כי מה שקורה לך עכשיו אני לא ממש מבינה
לודא שהציסטה נספגה
לעשות מעקב כל יומיים ולבקש להוסיף lh לבדיקות הדם
בהצלחה
 

TIPTIP11

New member
מה רואים באולט' אחרי ביוץ?

תודה! אבקש...
נניח שהיה ביוץ בין יום רביעי ליום ראשון - מה אמורים לראות באולטרסאונד יומיים אחרי ביוץ? עדיין רואים זקיק 21?
איך רואים גופיף צהוב? האם הוא נראה כמו זקיק?
 

נועה312

New member
אפשר לטעות ולחשוב שגופיף צהוב הוא זקיק

בכל מקרה נשמע שהציסטה הזו שיבשה לך את החודש ובכל מקרה כדאי לחכות לחודש הבא ולקוות שבו לא תהיה ציסטה
 

מפעם

New member
אחרי ביוץ אין זקיק

בביוץ הזקיק מתפוצץ ומשפריץ את הנוזל ביחד עם הביצית אל החצוצרה ומשם היא מתגלשת לרחם, עדיף כשהיא כבר מופרית, אבל זה משהו שמשתתפות הפורום הזה לרוב לא חוות.
בכל מקרה זקיק מבייץ יגיע לגודל 24 ממ ואפילו היה לי 28.
יש מצב שהפרוגסטרון אולי 4.5 ולא 45 כי זה כן ערך של ביוץ ואז לא פספסת את ההזרעה אם תעשי היום ומחר.
 

נועם 789

New member
קחי בחשבון שציסטה

גורמת לעלייה בפרוגסטרון אז אולי לא בהכרח בייצת
 

TIPTIP11

New member
אשמח ללינק

חיפשתי בכל האינטרנט ולא מצאתי שציסטה יכולה לגרום לעליית פרוגסטרון...
הלוואי שכן.

דרך אגב, נניח שהיה ביוץ בין יום רביעי ליום ראשון - מה אמורים לראות באולטרסאונד יומיים אחרי ביוץ? עדיין רואים זקיק 21?

תודה
 

נועם 789

New member
אין לי. אמרה לי את זה האחות באסותא. לי יצא

פרוגסטרון 6.3 אז היא בדקה שאין לי ציסטה היא אמרה שזה קשור ...
 
למעלה