מתי ההורים עוזרים?

החתולית

New member
אז ככה...

היות שאני גרה רחוק משני הורי, שכל אחד מהם גר בעיר אחרת - קצת מסובך להם לעזור לי. כשאני יוצאת לחופש וצריך עזרה בענייני ילדון - אמא שלי תמיד מוכנה לבוא אלינו ולישון אצלנו. הורי בן זוגי לשעבר, גרים בשכנות אלי בקיבוץ, והם תמיד שם כשצריך בייביסיטר, אפיית עוגה, תיקון אפניים ועוד ועוד. בעיקרון, יש סביבי מערכת הורית תומכת, גם אם היא לא מורכבת רק מההורים שלי :)
 

kushy2

New member
מתי ההורים עוזרים?

אנחנו כבר סבא וסבתא ואנחנו עוזרים לבת שלנו (יש לנו רק בת אחת) על בסיס יום יומי. הנכדים שלנו בני 7 ו-4.5 והם זכו לטפול של סבא וסבתא ושום מטפלת אחרת. אנחנו עושים הכל: מוציאים אותם מבית הספר, מהגן. רוחצים אותם, נותנים להם ארוחת צהריים, אנטי מבשלת לבתי (המקרר תמיד מלא) ואני מכינה שעורים עם הנכד הגדול. אני מרגישה כאילו הם ילדי ואני כאילו בילדותי השלישית. כרגע אני צריכה לתת עזרה לאמי ולא להפך. וזאת מה שאני עושה בבקרים. אין ספק שעזרה של סבא וסבתא הינה עזרה חשובה מאד מאד. רות
 

m i t a l y

New member
kushy2 כל הכבוד לכם...

הלוואי וירבו עוד הרבה סבים וסבתות שכמוכם...
 

נירה63

New member
רות איזה כייף לכם גם יחד.

איזו תחושה נהדרת זו שאתם שם תמיד עבור ילדה והנכדים.אין לי ספק שהרבה מעבר לעזרה, התחושה היא כל כך בטוחה נעימה וטובה. יישר כוח.
 

kushy2

New member
ממש תחושה נהדרת

אני והבת שלי ממש חברות וחתני הוא בחור מקסים. הייתי אומרת שזכינו בבן. יתר על כן, תמיד רציתי 4 ילדים, אך מכיון שהייתי עקרה ובקושי רב ילדנו את בתנו, הרי עכשו יש לי 4.
שיהיו בריאים. רות
 

liat1953

New member
רות,נפלא לקרוא את דבריך../images/Emo24.gif

את מעבירה לכאן את כל החום והאהבה שיש בך.
 

liat1953

New member
רות יקרה,נפלא לפגוש חברים ותיקים

יום נפלא לך והנאה מהמשפחה המורחבת
 
עזרה לשני הכיוונים ../images/Emo140.gif

אמי (בת 81) עזרה תמיד ועדיין עוזרת בעיקר בכסף. היא מעידה על עצמה שהיא נכה רגשית. היא מאוד עסוקה בעצמה וכל סיפור או חוויה מגיעים בסופו של דבר אליה ולחוויות מחייה שאותם היא מספרת שוב ושוב בלי להתייחס לעובדה שאנשים מסביבה לא ממש מעוניינים לשמוע. אני יודעת שבעניני כספים אפשר תמיד לסמוך עליה ולמדתי לחיות עם זה. עם הנכדים שלנו הדברים שונים לחלוטין. הם באים אלינו ואנחנו הולכים אליהם (אנחנו גרים קרוב). היחסים מאוד חמים ולמרות שאני ובעלי עדין אנשים עובדים הבת שלנו יודעת שאנחנו תמיד כאן כדי לעזור. אנחנו מאוד נהנים מהקשר עם הנכדים שלנו ובדרך זאת גם עם הבת והחתן, והם לעומת זאת מבינים שעזרה כזאת היא ממש "זכיה במפעל הפיס". כפי שאתם רואים, אני משתדלת להיות אחרת מאמי ואני חושבת שאני מצליחה בכך.
 
למעלה