Lemonchela
New member
מתחילה להתייאש
התינוק שלי בן 8 ימים, והוא לא מפסיק לינוק. כל ארוחה שלו היא לפחות שעה, והיום הנקתי אותו 4 שעות עם הפסקה של חצי שעה לאמבטיה ועוד שתיים שלוש הפסקות של רבע שעה. הוא לא רגוע, וכל הזמן מחפש אוכל. אני יודעת שאני לא אחזיק ככה עוד הרבה זמן מעמד, וכבר הלילה אני מכינה לו תחליף חלב כי אני חוששת שאולי החלב שלי לא משביע אותו. מבחינת המשקל הוא כבר עבר את המשקל שלו בלידה, וכרגע הוא שוקל 3,740 ק"ג. יש משהו שאני עושה לא בסדר? אולי ההנקה שלי לא נכונה? אני רואה שהוא יונק, אני רואה שהוא רגוע אחרי הנקה, יש מספיק יציאות בחיתולים, ובכל זאת לא נראה לי סביר להאכיל אותו כל הזמן. אנא עזרתך.
התינוק שלי בן 8 ימים, והוא לא מפסיק לינוק. כל ארוחה שלו היא לפחות שעה, והיום הנקתי אותו 4 שעות עם הפסקה של חצי שעה לאמבטיה ועוד שתיים שלוש הפסקות של רבע שעה. הוא לא רגוע, וכל הזמן מחפש אוכל. אני יודעת שאני לא אחזיק ככה עוד הרבה זמן מעמד, וכבר הלילה אני מכינה לו תחליף חלב כי אני חוששת שאולי החלב שלי לא משביע אותו. מבחינת המשקל הוא כבר עבר את המשקל שלו בלידה, וכרגע הוא שוקל 3,740 ק"ג. יש משהו שאני עושה לא בסדר? אולי ההנקה שלי לא נכונה? אני רואה שהוא יונק, אני רואה שהוא רגוע אחרי הנקה, יש מספיק יציאות בחיתולים, ובכל זאת לא נראה לי סביר להאכיל אותו כל הזמן. אנא עזרתך.