מתוקים שלי... אני הולך הביתה,ביי ביי. שלחתי לכם זר פרחים לשבוע מוצלח.
D **doron New member 22/7/01 #1 מתוקים שלי... ../images/Emo23.gif אני הולך הביתה,ביי ביי. שלחתי לכם זר פרחים לשבוע מוצלח.
א אמא של צליל ואופק New member 22/7/01 #2 שבוע נהדר ומחוייך../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif