מתוקים -פרק 13 ואחרון- משפחה

YossihNew

Well-known member
👨‍👩‍👧‍👦

אז האם שונית ניצחה את התמריז?

בועז יעזוב את המשפחה?

רוני תעזוב או שמא ערן יממש את המתח המיני הלא ממומש ביניהם?

ומה עם אמיר ונועםםםםםםםםםםם? האם טולי תבין?

טוב, היה נחמד, היה נעים, ו... מה? אה, תהיה עונה שנייה. בסדר.
 

YossihNew

Well-known member
גם לכם יש פלאשבקים. אה, אותו אחד. עזוב, הגרי לא שווה.

אמיר צריך להיות אופטימי. מוסר ההשכל.

באמת אמר לו דבר רע. פחד.

אני לא חושב שיש שם ערק. בר, עזבי, איפה הקריירה השנייה? לכי עם עידו. אחותה העוזרת שבכלל בכלל לא מבשלת. לא טוב לעצבן את אהובה. חולי? איזה חולי?

המתח המיני בין רוני וערן פשוט שיבש הכל. אתה מתכוון לנועםםםםםםםםםםם, נכון, אמיר? דווקא אמיר תומך. אמיר שהיה הכי בעד אבא.

מוכרת הלקוחה.

המון בלונדיניות. אני לא מתחבר להיא עם ה... הלבן. אני מעדיף את גלית. היא אימא של שירה. ההיא עם הלבן... מה? אפילו דני שטג לא מתחבר אליה. והוא אמר את זה לה. אילנית אוהבת רק עוגות עם כלי ניקוי מסוכר. עשינו לאימא שלי כזאת.

שוב פעם הוא בורח מהארץ... כן, לאחיו יש בעיה עם השיער. סיבות אישיות, אה?

עכשיו אתן עושות לה? ברור שזה מה שהיא הראתה להם... זה המתח המיני שהפיל הכל.

מוות? מה אתם שרים לעזאזל? כן, הוא כנראה היה אומר את זה. הפסקול ממש נהדר, אמרתי את זה כבר? למה לא עשיתי פרס הפסקול בסיכומי השנה שלנו? אמיר, בוא לגינה, זה חשוב. מאוד.

אכן, מצלמות אבטחה. לא, נועם צודקת. אמיר, למה אתה עוצר אותה? אמיר, בחייאת. אבל תעבוד על זה איתה! איתה! יש ברירה, תמיד יש ברירה. לא, לא! אתם צריכים להיות ביחד! לא ככה, אמיר! לא ככה! לא ככה!!!!!!!!!! מה? עונה שנייה אמרתם? אה. אבל יעל ונועם בלי המון מ', אל תהיו מוסרטות ותשמרו עליהם.

זה הספרדי ההוא, מה? מתווכח? טולי מסכנה, הכי טרגית. הכי מסכנה בסדרה. וברור שזה קרה אחרי ששונית אמרה שקודם העסק... זה כאילו הכי נגד המסר.

מה רע בפרווה? מה רע במים? לא, היה לו בנק נחמד פשוט... נציג נחמד...

מה נשנוש. זה דין המציאה את זה. אני נשבע לכם. דין הפנר. נשבע לכם. כולם בלייב? כולל האחיינית של אסי? ברור שטולי מחליטה את זה. יהיה מוזר בלי נטע אורבך פתאום. צבא האמת של טולי! הבנתם? נועםםםםםםםםםםםם? נועםםםםםםםםםםםםםם עשתה את הקינוחים?! אני הצעתי שנועם ואמיר יפתחו את קונדיטורית סילאן. מה? מה? לתסריטאיות המוסרטות לא אמורה להיות בעיה עם השם. זה הגיוני. תמרי ודבש. שימו לב לתגובות. כולל אספן המטבעות. נעלת את הדלת? זה אמיתי, זה בעמוד של סוויסה.

רוני, אל תלכי. אמרתי לשיר את זה. אתה ידעת את זה, אבל לא מעניין. ערן מוותר לאהובתו. אה... אחותו כמובן. את תישארי. דין, סתום. הוא לא יכול לברוח כל פעם מהארץ. די. אגב, אתמול פגשתי את ההוא ש... עשה איתו את זה בשיר שלנו. עמוס, אגב, היה ביום שישי בהצגה. והיום הייתי אמור לראות אותו, אבל לא, הוא בחו"ל. ההצגה בוטלה. גם רועי היה צריך להיות...

רוני תמרי סטייל. עיניים אליי, עיניים אליי. מה בחינם?! שמעו חינם, אוכלים.

מעניין מה יקרה בעונה הבאה עם הדבשיות. כולם שוברים איברים לאחרונה. כנראה החינוך, כנראה. ביי, טולילנד. באר שבע? מה אתן מתרגשות מבאר שבע? אבל נועםםםםםםםםםםם! נועםםםםםםםםםםםםםםם! עונה שנייה? מבטיחים לי? מבטיחות לי, תסריטאיות מוסרטות? אבל באמת הפעם. תבטיחו לי. לפחות ערן ריגש.

אולי זה קרה. ואולי לא. משנה? לא משנה לי.​
 

סטילהוק1

Well-known member
אז בסוף אמיר ונועם לא נשארו ביחד, אבל ארז ובועז כן. המממ... מעניין מי כתב את התסריט... :unsure:
 
למעלה