מתוקים- פרק 12- הקינוח של המדינה

YossihNew

Well-known member
|עוגה||דגל|

אז איך שונית תגיב להתפרצות של אמיר?

האם זה ישפיע על ערן ורוני?

ולמה עשרים שנה אחרי השיר שלנו, עמוס תמם שוב מתנסה עם גיי?
 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
הארז הזה חופר, תאמין לי, הוא אוהב לשמוע את עצמו מדבר. עזוב, ניצלת מחפירות, תאמין לי. טוב, סופסוף ערן התגבר על החדר. לפחות הם בסדר. לא, עמוס תמם לא יכול לנטוש תמיד ילדים באחריותו לחו"ל. הוא ניסה לעשות את זה לקים. לא עבד. מסכן אמיר. ברור שהוא לא יספר. אבל איך לא תראה את נועם כל החיים שלך? היא החיים שלך!

מי היה מאמין שטולי תהיה הרגועה פתאום. אותו? את הפורצת? את לא מבינה, שונית, היו כאן שתי נשים מוסרטות, הן הרסו פה הכל. למה לא עשית עליה ביטוח? יש פה, זאת הבעיה. המבטים שלהן אומרים הכל. הקינוחים של נועםםםםםםםםםםםםםםם. אבל אני לא סומך על שונית, היא בטח מסתירה משהו. היא בטח... כי המצלמה בעצם...

נועם, צודקת. חכמה. נועם, הכל יהיה בסדר בסוף, את תראי. ובמקרה הסוף זה ביום ראשון, אז את יכולה להירגע. טוב שטולי ונועם חברות.

אנחנו רוצים באמת לדעת מה חשבת שנפרדת מנועםםםםםםםםםם. אמרתי, ראיתי שתי נשים מוסרטות. הבדיחה עלייך! יש לו אבא שוטר! פעמיים! אדוני השוטרת? מה קורה פה עם השמות גוף? אמיר, אמיר, אל נא בחופזה. עזוב, אתה תתחרט בראשון.

חביתה עם פטריות? באמת? זה מה שאתה מביא לו? אז הוא בסוף עוזב אותם? אקדח כלכלי. הבנק שלו פשוט לא נחמד כמו הבנק של... עמוס. אוקיי, זה היה מוזר. התסריטאי כותב לעצמו את הפנטזיות הסוטות שלו.

מה טולי רואה את הפגישה של הגרי וערן? אה, עכשיו גם לך הוא... אני חייב להצטרף לצחוק, טולי. את הגר אני מאוד שונא. טולי, את צודקת, הגר שנואה יותר ממך. לא, טולי, בואי, תצפי בזה ותפרשני. ערני! עכשיו היא עברה לשמות חיבה! טוב, הסצנה נסחבת בידי טולי. זה נגמר, לגמרי לגמרי נגמר. יש לו מישהי אחרת אבל אסור לדבר על זה. לא, היא קטינה. ויש לה חבר. לא, טעות, נטש אותה לעמליה. אבל זאת הייתה סצנה מצחיקה.

אבל לא אמרת שאתה מתחיל עם מישהי?

נטע כרמלי והילה הרוש עומדות אפילו לסיים סדרה באותו היום. מעיין אומרת את מוסר ההשכל.

אני אשמח לראות את טולי כפרשנית לפחות. בבר שבע. מה, פעם טולי לא זרקה קינוחים? חייבים להביא את עמוס בתור האבא של משפחת דבש. מסכנה נועם.

אתה צריך ניעור! אתה מבין?! מה, גם אתה גיי?

הוא יחליט שלא, תאמינו לי. אני חושד במתורגמן הזה. הנה הוא לא חותם. הנה הוא לא חותם... הוא חותם?!

וואו, הוא פשוט בלתי נסבל. דמות בלתי נסבלת. אני הייתי נותן לו אגרוף. אגב, יש לי רעיון מצוין לדמות כזאת בפאנבויז. תקראו ותראו. הוא לא יכול להיות איתה, זה... זה לא מתאים, להיות איתה. בסוף הוא יהיה עם רוני, נשבע לכם. אגב, חברה שלו האמיתית שוחררה מצה"ל. וגם חברה של פיליפ.

היי! מה את עושה פה? את לא בקרייה האחרת? נו, את ועידו, משתגעים לכם בקרייה האחרת. עם המדריך שהוא גם זמר! איזו תקופה בר-ברית. מלעונה.

זאת אפי שהיא בר מעצבנת אותה. למרות שאני חושד בנועםםםםםםם והסוד שלה ידלוף, וגם זה עלול להביס את התמריז. לאחל בהצלחה, ברור.

כן, זאת היא. לפחות היא לא עלתה על מה שאתם עושים ביחד... אמן תהיה לך עוד פעם בעיה עם השידור החי!

שקט, אפי שהיא בר, את לא רואה שיש כאן בעיה?!​
 

Roei152

Well-known member
מנהל
גם בצפייה הראששונה הוא היה בעלילת מנו, אבל הפעם המשכתי לכך שאושר מגלה איפה כחלון ... עצרתי בכך שהיא מסנג'רת את מיקי
 

סטילהוק1

Well-known member
זה מה שקורה שלבן אדם יש פתיל קצר, הוא אפילו לא נתן לה הזדמנות להסביר, ישר התפרץ ושבר הכל. וכתוצאה מזה גם לא יודע שרק בזכותה אמא שלה ירדה מהם. איזה אידיוט. השאלה אם אחרי שנועם ראתה את ההתפרצות האלימה שלו היא בכלל תרצה להיות איתו גם אחרי שיבין ויבקש ממנה סליחה על מעשיו...
 

Roei152

Well-known member
מנהל
טוב רותם קורעת אותי.. חבל שזה נגמר רק בגללה כמובן שחבל גם שאין יותר סצינות פרשנות של טולי . אגב היחא היתה מאושרת אם ערן היה מתחיל איתה, אבל זה רומן עם מישההי שהיא כמעט בגיל של אחותו.. חחחחח
אבל נועעעעםםםם מסכנה איך שהיא עצובה על אמיר ליבי יוצא אליה
עמוס תמם בהחלט חתיכוס ו הכתיבה המתבהקשת היא שאסי כתב את זה כדי להחפיץ אותו... חחחחחח ...
 

YossihNew

Well-known member
טוב רותם קורעת אותי.. חבל שזה נגמר רק בגללה כמובן שחבל גם שאין יותר סצינות פרשנות של טולי . אגב היחא היתה מאושרת אם ערן היה מתחיל איתה, אבל זה רומן עם מישההי שהיא כמעט בגיל של אחותו.. חחחחח
הוא מעדיף אחות אחרת.

אבל נועעעעםםםם מסכנה איך שהיא עצובה על אמיר ליבי יוצא אליה
זה נועםםםםםםםםםםםםםם. בלי דגש בע'. עם מ', יא סתוםםםםםםםםםםםםםםםם.

(תשמע, רוב הסיכויים שנועם נבו כותבת את עצמה או כנועם, או כעופרי מאילת. נשבע)
 
למעלה