הסולטן מפולין
New member
מתוכונים חדשים
" ביצה קשה" יש להכניס ביצה אחת לסיר עם 1.5 כוסות מים ולהביא לרתיחה ובכישרון רב להנמיך את האש לעוד כעשר דקות תמימות [ואל תתחכמו בקטע הזה ותלכו לחדר לתת איזה זיון טוב,כי כשתחזרו הביצה תתפוצץ והמתכון הלך ] מחר מתכון לקפה נמס [ פלוס חלב] לךהכין כלי כתיבה . למה כרוב וכרובית בעלי שם דומה וחץ מזה הם כמו בני דוןדים לא מאותו אבא ולא מאותה אמא ?
" ביצה קשה" יש להכניס ביצה אחת לסיר עם 1.5 כוסות מים ולהביא לרתיחה ובכישרון רב להנמיך את האש לעוד כעשר דקות תמימות [ואל תתחכמו בקטע הזה ותלכו לחדר לתת איזה זיון טוב,כי כשתחזרו הביצה תתפוצץ והמתכון הלך ] מחר מתכון לקפה נמס [ פלוס חלב] לךהכין כלי כתיבה . למה כרוב וכרובית בעלי שם דומה וחץ מזה הם כמו בני דוןדים לא מאותו אבא ולא מאותה אמא ?