מתוכונים חדשים

מתוכונים חדשים

" ביצה קשה" יש להכניס ביצה אחת לסיר עם 1.5 כוסות מים ולהביא לרתיחה ובכישרון רב להנמיך את האש לעוד כעשר דקות תמימות [ואל תתחכמו בקטע הזה ותלכו לחדר לתת איזה זיון טוב,כי כשתחזרו הביצה תתפוצץ והמתכון הלך ] מחר מתכון לקפה נמס [ פלוס חלב] לךהכין כלי כתיבה . למה כרוב וכרובית בעלי שם דומה וחץ מזה הם כמו בני דוןדים לא מאותו אבא ולא מאותה אמא ?
 
ועד שלא יבוא מישהו ויגיב אני מסוגל

לשחרר הודעות לעיתונות בקצב של הקוון הימיני רץ על הקווים במשחק שהיה בבלומפילד ב84 בין מכבי להפועל ירושלים < ללא איקונים >
 

הAני

New member
על מי אתה עובד, סולטן

עשר דקות תמימות? שבריר שניה אחר כך כבר כתבת "זיון". תמימות עאלק
 

הAני

New member
לא מדברים בפה מלא?

אולי תפסתי אותך באמצע הביס. ואלה האייקונים שלי
 
אני הגזמתי היום לגמרי עם אוכל

אז לא אוכל יותר כלום וזה אחרי שפה הזמינו המבורגרים מ"אגדיר" וזה הרג את הרעיון ללכת לים לחלוטין .
 

הAני

New member
תבדוק במאזן היומי

אולי שרפת כמה קלוריות היום
. זה עשוי להרגיע את המצפון ואולי גם עוד כמה דברים.
 
הערנו אותך ?

הני אמרתי לך לא לצעוק ,השומר עוד יתעורר טוב אני יכין לה משהו לאכול ואת תקשרי אותה
 

בלו אייZ

New member
סולטייייי ../images/Emo124.gif...נראה אותך מכין

לי כזה מחר.....
....ותשים את הכל במנה עם פיתה, סלט, חומוס וצ'יפססססססססססססס.... אופסססס...לא
קבל ביטול.... אני ב"משטר"....
 

בלו אייZ

New member
אני עוד מנסה להבין מה יש שם...

נראה כמו קציצת גפילטע פיש שבתוכו ביצה קשה, תפוחי אדמה וגרעיני רימון, לא?.... הייתי שמחה לקבל כל אחד מהמאכלים לחוד .... אלא אם טעיתי בתובנות מהתמונה
 

אלמרה

New member
קלופס מותק זה בשר טחון

אפוי בתנור עם תבלינים וביצות קשות... תפוחי אדמה גמדיים ומעט גרגרי רימון ולקט עירית.
 
למעלה