מתגעגעת אליו ....

מתגעגעת אליו ....



כל מה שאני חייבת לעשות כל מה שהייתי צריכה לעשות אין אף אחד בחיי שיוכל מלבדי לענות. לא עוד נרות ריחניים דולקים לא עוד שמיים סגולים נוגעים לא נוגעים בשקיעה. אף אחד מלבדי כי הלב שלי מת כשמתת. אם הייתי יכולה להחזיק אותך עוד פעם נזכרת בימים שהיית איתי הייתי מביטה בך עד שהייתי עיוורת כדי שתשאר איתי הייתי מתפללת כל פעם מחדש עושה הכל כמו ילדה הייתי גורמת לעולם להעצר כדי שתחזור להחזיק בך עוד פעם אחת רק עוד פעם אחת זוכרת את פניך יודעת את הנגיעה שלך בליבי אבודה בחיבוקך חולמת על להיות איתך חולמת על היכן שאתה והלב כואב כואב נורא. מתגעגעת אליך חבר יקר.
 
למעלה