מתגייס עוד 40 יום. שרשור רחמים

orirulez

New member
מתגייס עוד 40 יום. שרשור רחמים

גם אני לא מבין מה נסגר... למה??? והייתי כ"כ צעיר... כל החיים היו לפני.... רק סיימתי תיכון, כל המורים אמרו שהייתי טוב לב!! בלעעעע ועוד יש לי בגרות שבוע קודם בפיזיקה... אין חופש בכללללל! תלפיות שולטטטטתתת אין פלא שאלפי אנשים מתמודדים על מועמדות למקום שחותמים בו 6 קבע. איזה חיסרון יש בזה??
 

dimgold

New member
אתה הולך לשרת עכשיו 9 שנים ויש לך רק שבוע

אוי מסכן. בונא תלפיות האלה לא מרחמים על האנשים שלהם. מזל טוב! איך זה שאף פעם לא שמעתי כאן עליך.
 

S h r i k y

New member
איזה חיסרון יש בזה?

נכון שתצא מהצבא עשיר ומסודר לכל החיים... יש אבל כ''כ חסרונות, כשאני קיבלתי את המכתב מהם זרקתי ישר לפח.. דבר ראשון למי יש כח להתחיל ללמוד עכשיו אחרי 12 שנים של ביצפר? דבר שני מי רוצה לצאת מהצבא בגיל 29 עם קרחות? דבר שלישי מי רוצה להיות ג'ובניק? ( ולא, איך שלא תסובב את זה קרבי זה לא ). דבר רביעי בזמן שאתה תהיה תקוע בצבע באיזה משמרת החברים שלך יסתובב מסביב לעולם ויטיילו להם במקומות יפים וזה, נכון שאפשר לעשות את זה גם בגיל 30, אבל זה כ''כ שונה. יש עוד אלף סיבות, כמו שחי''ר זאת חוויה של פעם בחיים וזה שצריך פסיכומטרי... אבל אם אתה שם ואתה מרוצה.. תבלה!
 

orirulez

New member
חחח סימני השאלה המרובים רמזו לציניות...

וחוץ מהטירונות באמת אין שום דבר קרבי. חוץ מקורס קצינים. וקורס צניחה. וסדרות חי"ר, טיס, ים ושריון. נ"ב- פינת הקטנוניות- גיל 27, לא 29.
 

meetAmeet

New member
תלפיות מעודדים שתלך ליחידות קרביות אח"כ...

אם תרצה תוכל אחרי 3 שנות הלימודים לחתום על עוד 3 שנות קבע נוספות או יותר, ותוכל להגיע לכל יחידה קרבית (וגם להתמיין למובחרות)... ואח"כ תחזור ותפתח דברים העונים על צורכי היחידה שלך אם תרצה. ראש התוכנית לדוגמא היה בשיריון. אם חשוב לו לעשות שירות בחי"ר אז זה ממש לא נוגד. בנוסף, ממש לא צריך פסיכומטרי אז אל תגיד סתם. ובכל מקרה הוא כבר התקבל אז לא רלוונטי לחלוטין. נ.ב אתה לא מתעשר ממשכורת של קצין בקבע. היציאה אח"כ לאזרחות היא ההטבה האמיתית בתחום הכספי, התואר שהוא רחב מאוד, ועצם זה שהיית בתוכנית תלפיות מהווים ממש סוג של כתר שאתה יכול להסתובב איתו על הראש.
 

Itamarro

New member
בחור תלפיות זה חרא

חבל שהבנת את זה מאוחר. אבל מזל טוב ושיהיה לך הרבה בהצלחה.
 

Octop

New member
כואב לכם אה?

אני מוכנה להתערב שהייתם מתחלפים איתו ברגע זה ממש. אני שונאת שאנשים בפורום הזה מחפשים רק לבאס... מה זה נותן לכם להגיד את זה? מה בכלל אתם עושים שאתם מרשים לעצמכם?
 

ertert15

New member
ככה זה ישראלים לא? ../images/Emo152.gif רואים רק ת'רע

ותמיד מתלוננים חחחח
 

Itamarro

New member
חחח בואי תתערבי

אני הייתי בשלבים די מתקדמים במיונים שם, והבהרתי להם טוב טוב שזה לא בשבילי, והבנתי גם ככה. זה מסלול מובחר יש בו אנשים מאוד טובים ומוכשרים, אבל בשבילי, ובשביל הרבה אנשים, זה טעות. זה עתודה בלי הכיף של להיות סטודנט, זה לאנשים שרואים את החיים כבליל של מטרות והישגים, ולא מסתכלים על הכיף של לקחת את הדברים באיזי.
 

yaeli555

New member
יש בזה משהו

אבל יש אנשים שזה מתאים ומשתלם להם. מעניין שדווקא אתה אומר את זה..
 

Itamarro

New member
אני לא אומר שלא

למרות שהבאתי דעה קצת נחרצת, אני עדיין מאוד מכבד תלפיונים. אבל להרבה אנשים, זה פשוט לא מתאים. אני בכללי נגד מחשבה ששירות צבאי זה מדרוגות למשהו אחר בחיים, בגלל זה אני גם נגד עתודה וכדומיהן
 

Octop

New member
הגישה שלי דומה לשלך,

גם אני לא אוהבת שמסתכלים על הצבא כעל מקפצה לחיים קלים יותר באזרחות, אבל התלפיונים מחזירים לצבא כל כך הרבה שאני לא חושבת שיש שם מישהו שבאמת עושה את זה בשביל עצמו. אני לא מבינה מה הסיפור הגדול סביב הקבע... טייסים חותמים אותו דבר, ואף אחד לא מזכיר את עניין הקבע כשמישהו מתחיל קורס טיס. מיותר להעיר הערות כאלה. ושוב, מה אתה עושה בצבא? [הסקרנות, נו]
 

Itamarro

New member
אני מלש"ב

מועמד לקורס טייס... [רק בדיקות רפואיות וגיבוש נותרו] ותתפלאי כמה שומעים את הקטע של ה12 שנות צבא האהובות.
 

dimgold

New member
איתמר גם לך קורה עכשיו מלא

שכולם חושבים שאתה חייל? איכשהו כולם בטוחים בזה שמי שעונה הוא חייל מנוסה. איפה הפזם שלנו איפה
 

dimgold

New member
עליי הש.ג. הסתלבט

שאלתי אותו איפה הקצין מיון הוא אמר לך עד הבניין, ימינה, ימינה ותחזור לכאן חחח
 
למעלה