משתתפי הפורום היקרים

shira shira

New member
משתתפי הפורום היקרים

יש כאן קבוצת אנשים שאכפת לה! הציונים הנמוכים בכל המבחנים המשווים מטרידים אותנו. הרמה הנמוכה של המדיה (ברובה) מטרידה אותנו. מצב מערכת החינוך מטריד אותנו. חברי "העמותה הישראלית לקידום החינוך המתמטי לכל" ראו את ההתדרדרות המתמשכת והחליטו לפני כ-6 שנים לעשות מעשה: החלטנו להתמקד בנושא חשוב ועקרוני, נושא שקרוב ללבנו, ונושא שאנחנו יודעים כיצד ניתן לקדמו - מתמטיקה! בדקנו, גייסנו, ניערנו את המערכת. נתקלנו בחומות רבות בדרך, ואנחנו עדיין נתקלים, אבל גם הצלחנו לפרוץ, הצלחנו לבנות תכנית טובה ואיכותית, תכנית שהוכחה במקומות אחרים, תכנית שמוכיחה את עצמה כאן, תכנית שיכולה לא רק לעצור את ההתדרדרות אלא גם לבנות את המדרגות, עליהן נוכל לטפס בדרכנו מעלה. אנו קוראים לכל מי שאכפת לו להצטרף. בפורום הזה נתמקד במתמטיקה. המלאכה רבה גם בשאר התחומים.
 

shira shira

New member
הצטרפות

כמובן שאפשר להצטרף כחבר לעמותה שלנו (פרטי התקשרות באתר העמותה) ולעזור בקידום החינוך המתמטי. בנוסף, נושאים רבים וחשובים נוספים בחינוך דורשים תיקון וקידום! אגב, לבקשתך, אנחנו מפרסמים את נייר העמדה של העמותה. בהצלחה!
 

shira shira

New member
בבקשה ובהצלחה

תפנה אלינו אם אתה זקוק למידע נוסף. עד כמה שהבנתי נורית יצרה איתך קשר לשם הצגת התכנית באזורך.
 

ken111

New member
האתר www.israteach.com יכול לעזור !

ישנו אתר המייצג גישה חדשנית ללימוד עצמי של מתימטיקה ואלגברה בחטיבות ביניים. האתר מכיל שעורים עם אנימציות וקריינות, ושאלונים בסוף כל שעור, ומבחן הבנה מסכם. האתר חינמי, ומקבל פידבקים חיוביים מאוד מתלמידים שכן רוצים ללמוד. כתובת האתר: www.israteach.com האתר יכול לעזור להרבה מאוד תלמידים שאין ידם משגת לשכור מורה פרטי באופן תכוף, או לילדים שמתקשים בלימוד להבין את החומר ולמנוע צבירת פער בינם לבין שאר הכיתה.
 
למעלה