משתפת...

superorti

New member
משתפת...

יש בחור חמוד שאנחנו בקשר כבר המון שנים...לפחות חמש שנים. הכרנו באופן כלשהו שקשור לעבודה..אני עבדתי בחברה והוא עבד בסניף אחר של החברה ובתחום שונה ממני.
כל הזמן הזה הינו בקשר ידדיותי ומדברים ומתכתבים מדיי פעם.
הבנתי שהוא מעוניין בי ויצאנו לדייט אז, בתחילת ההכרות. הייתי מבולבלת ולא ידעתי מה אני רוצה אז זה לא נמשך. וכך כל כמה זמן שאני פנויה והוא פנוי אנחנו נפגשים בין אם זה לדייט ובין אם סתם למפגש קצר ולאחר מכן אני יוצאת מבולבלת ולא יודעת מה אני רוצה. בכל הזמן הזה שאנחנו מכירים מעולם לא היה בנינו מעבר לנשיקה ואני מעריכה את זה שהוא מכבד אותי ולא מתנהג כמו המטומטמים האחרים שישר רצים ומובילים לקטע הזה. אני באמת מעריכה ומוקירה את ההתנהגות הג׳נטלמנית הזו, באמת שחסרים גברים שיודעים לכבד בצורה כזו.
מצד אחד אני יודעת שהוא בחור מקסים,טוב,מכבד והוא אחד כזה שיוכל לתת לי מעל ועבר מהבחינה הרגשית ושאני ארגיש טוב ובטוחה איתו. אבל מצד שני אני לא מצליחה להחליט אם זה באמת מה שאני רוצה, אם הקליק הזה מספיק חזק כדי להתניע קשר שהוא מצפה לו. אני כבר בשלב שאני רוצה ומחפשת מישהו לחיים ולא רוצה לבזבז את הזמן שלו ובטח שלא את שלי.
את השיחה האחרונה אני יזמתי כי החלטתי שאני חייבת להחליט אחת ולתמיד מה הסיפור איתו. אף אחד מאיתנו לא ישב וחיכה בתמימות אבל החלטנו היום לצאת לדייט..כלומר הוא הציע שנצא ונברר מה באמת קורה.
הוא באמת רוצה שזה יצליח ויקרה משהו רציני בנינו. הוא אמר את זה אינספור פעמים ועדיין דבק בכך. רק בשביל זה אני חייבת לבדוק מה אני מרגישה כלפיו ולכן הסכמתי לבקשתו לדייט היום.
 

supersonic777

New member
יכול לומר לך,שאם היית באמת מעוניינת,לא היית מתלבטת...

כשיש ספק אין ספק.
בקשר ידידותי תמיד אחד הצדדים ירצה יותר.
 

superorti

New member
יש מצב...

וכנראה שבם הוא מרגיש בזה ולכן הפגישה לא תצא לפועל היום
 

supersonic777

New member
מערכת ידידות כמעט ולא הופכת לחברות...

אם לא היה אז, למה שיצא עכשיו?
אין את הקליק הזה...
אגב,מה שטוב בידידות לא בהכרח טוב בחברות.שונה לגמרי.
 
אם הוא היה קצת יותר מניאק אליך כבר היית משתפת פעולה מזמן.

כנראה שאת כל כך לא בטוחה מה ומי ימלא את כל הרשימה של צרכיך שאת באמת מפחדת כשמגיע משהו אמיתי.
לשבת על הגדר זה תמיד יותר בטוח, כי אז עדיין ממשיכים לראות את צומת הדרכים לכל הכיוונים, אז מה אם לא עשינו אף צעד.
לפחות לא פספסנו משהו שלעולם לא נוכל לשוב אליו יותר, הכל עדיין כאן מולנו. רק הזמן עובר.

והבחור מזכיר את זה מכיוון דומה, הוא נורא רוצה ושואף ומעדיף שזה ישאר בגדר חלום לשאוף אליו. בגדר הרצון ואפשרות. ברגע שקיבל פתח..קיפל זנב.
הרי אם ינסה וזה יכשל כבר לא יהיה אותו דבר.
 
למעלה