MissVanity
New member
משתגעת.
היי..אני חדשה פה..
לא יודעת אם למישהו בכלל תהיה עצה כלשהי אבל ממש בא לי לשפוך לפני שאני מתפוצצת..
אני מתחתנת עוד כמה ימים לבחור שאני איתו 6 שנים. אני רציתי שהוא יציעה לי (לפני שנה) אני אגיד כן ושם זה יסתיים כי אני אף פעם לא האמתני בנישואים. גם הוא לא אבל הוא כנראה התבגר ואני לא. בגלל חרדה שאני סובלת ממנה הרבה מאוד שנים (ובזמן האחרון התחלתי טיפולים) לא תיאמנו שום ציפיות ואת האמת אני מגרגישה תקוע.
אני עדיין אוהבת אותו אבל מרגישה שמשהו לא בסדר. וחוץ מזה כל הקנספט של "אישה נשואה" עושה לי רע, כאילו אני כלב על רצועה. אני לא הולכת לבטל את החתונה* אבל מרגישה כמו כלבה צבועה..
* יכול להית שאלה חרדות של לפני חתוה כמו שכולם מציינים, בגלל זה נותנת לזה צ'אנס, אבל אני לא הולכת לטאטא שום דבר מתחת לשטיח, כי אני יודעת שמשהו פה זהמעבר לחרדה רגילה של חתונה...משהו "נשבר" בינינו.
אני הולכת להשתגע אין לי עם מי לדבר.. אף אחד לא מבין אותי, ומי שמבין אי רק מכאיבה להם עם כל המחשבות האלה
מרגישה התקפי חרדה בלתי נשלטים (לוקחת כדורים)
היי..אני חדשה פה..
לא יודעת אם למישהו בכלל תהיה עצה כלשהי אבל ממש בא לי לשפוך לפני שאני מתפוצצת..
אני מתחתנת עוד כמה ימים לבחור שאני איתו 6 שנים. אני רציתי שהוא יציעה לי (לפני שנה) אני אגיד כן ושם זה יסתיים כי אני אף פעם לא האמתני בנישואים. גם הוא לא אבל הוא כנראה התבגר ואני לא. בגלל חרדה שאני סובלת ממנה הרבה מאוד שנים (ובזמן האחרון התחלתי טיפולים) לא תיאמנו שום ציפיות ואת האמת אני מגרגישה תקוע.
אני עדיין אוהבת אותו אבל מרגישה שמשהו לא בסדר. וחוץ מזה כל הקנספט של "אישה נשואה" עושה לי רע, כאילו אני כלב על רצועה. אני לא הולכת לבטל את החתונה* אבל מרגישה כמו כלבה צבועה..
* יכול להית שאלה חרדות של לפני חתוה כמו שכולם מציינים, בגלל זה נותנת לזה צ'אנס, אבל אני לא הולכת לטאטא שום דבר מתחת לשטיח, כי אני יודעת שמשהו פה זהמעבר לחרדה רגילה של חתונה...משהו "נשבר" בינינו.
אני הולכת להשתגע אין לי עם מי לדבר.. אף אחד לא מבין אותי, ומי שמבין אי רק מכאיבה להם עם כל המחשבות האלה
מרגישה התקפי חרדה בלתי נשלטים (לוקחת כדורים)