יש עמדות כרטוס מאויישות בתחנה, אין צורך בעובדים נוספים
ניתן גם להתקין מכונות להנפקת רב קו כפי שיש בלונדון, למשל.
יש עמדות כרטוס מאויישות בתחנה, אין צורך בעובדים נוספים
ניתן גם להתקין מכונות להנפקת רב קו כפי שיש בלונדון, למשל.
מה הגיוני בעמדת רב-קו בתחנות רכבת שסמוכות לעמדות רב קוזה לא מוזר, זה ניהול הגיוני של כח אדם
ברגע שעשו יישור קו ולרוב האוכלוסיה כבר יש רב קו אין שום היגיון להחזיק אנשים שכל היום ישבו במשרד ולא יעשו כלום כי בחרו לשים אותם בעמדה של רב קו בתחנה בה לא עוברים הלקוחות שלהם
עדיין הגיוני בעידן הנוכחי שבו כל חוזה מטופל ע"י המפעילמה הגיוני בעמדת רב-קו בתחנות רכבת שסמוכות לעמדות רב קו
של מפעילות אחרות?
ת"א סבידור מרכז - סמוך לעמדה של דן
ת"א ההגנה - סמוך לתחנה המרכזית בת"א שם יש עמדות של מספר מפעילות
חוף הכרמל - סמוך לתחנה המרכזית בה יש עמדת על הקו שמופעלת על ידי אגד ומוקד שירות של דן בצפון שגם מנפיק רב-קו
https://www.rail.co.il/ravkav/pages/servicestations.aspx
זה נקרא ניהול הגיוני של כח אדם?
מה הגיוני בזה? במיוחד בהקשר של ניהול כוח אדם?עדיין הגיוני בעידן הנוכחי שבו כל חוזה מטופל ע"י המפעיל
שהטעין אותו, כשאין מסלקה ארצית והחוזים וכרטיסים לא מונפקים ע"י "מרכז השירות" (קוד מפעיל 1) אלא ע"י כל מפעיל בנפרד
"על הקו" זה בלוף פירסומי המטעה את הציבור, כל עמדה עדיין מטפלת רק בחוזים שלה
יותר מוזר שאין בהן מכונה לרב-קו אנונימי כמו בתחנות המטרוניתגם מוזר מאוד שאי אפשר להנפיק רב קו בכל תחנת רכבת אלא רק
במספר מוגבל של תחנות, בעיקר ראשיות. דווקא מי שרוצים להביא אותו לתחבורה ציבורית מגיע לראשונה לרכבת בתחנות הפרבריות שלה, ושם אומרים לו שיקנה כרטיס נייר (לא חופשי-יומי) ושיוציא רב קו בתל אביב.
יותר מוזר שאין בהן מכונה לרב-קו אנונימי כמו בתחנות המטרונית
פעמיים הגעתי במיוחד לקופות הרכבת בחוף הכרמל, ביקשתי רב קו אנונימי ועזבתי את הקופה לאחר כמה דקות שבהן לא הצליחו להנפיק לי אחד (ולא נותר לי זמן להמשיך לחכות). בסוף איכשהו מצאנו את עצמנו עוברים (עם רכב...) ליד תחנה של מטרונית וקנינו.
המחסור בעמדות טעינה הוא דמיוני לחלוטיןמשרד התחבורה מזניח את השירות בכרטיס הרב-קו (דו"ח מבקר המדינה
"המבקר מצא כי יש מחסור אקוטי בעמדות טעינה, זמן המתנה ממושך בעמדות השירות ומנויים שמשלמים תעריפים מוגדלים בשל אי ידיעת זכויותיהם. מבקר המדינה תוקף את משרד התחבורה על הזנחת פרויקט הדגל של התחבורה הציבורית - כרטיס הרב-קו"
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3723554,00.html
המבקר הקדיש 32 עמודים בדוח המלא לענייני רב קו,קנסות,סיטי פס ועוד.
2 "פנינים" לדוגמא,מצורפים, בענייני (אין) גיבוי\שרידות וחקיקה\הסדרה.
הכוונה לעמדות אוטומטיות לשירות עצמי, ראה תגובתי מעלההמחסור בעמדות טעינה הוא דמיוני לחלוטין
למה דמיוני לחלוטין?
לא רק שכל סמארט פון הוא עמדת טעינה בפועל גם כמעט כל נהג אוטובוס הוא עמדת טעינה.
 
מי שלא רוצה להטעין דרך הסמארט פון פשוט מטעין אצל נהג האוטובוס, זה לא שיש לו משהו יותר טוב לעשות כאשר הוא על האוטובוס.
הטענה אצל הנהג היא רעה חולה, אחת הסיבות לכרטיס חכם היאהמחסור בעמדות טעינה הוא דמיוני לחלוטין
למה דמיוני לחלוטין?
לא רק שכל סמארט פון הוא עמדת טעינה בפועל גם כמעט כל נהג אוטובוס הוא עמדת טעינה.
 
מי שלא רוצה להטעין דרך הסמארט פון פשוט מטעין אצל נהג האוטובוס, זה לא שיש לו משהו יותר טוב לעשות כאשר הוא על האוטובוס.
א. לא כל סמרטפון (יש כאלה ללא NFC) ב. אצל הנהג רק במזומןהמחסור בעמדות טעינה הוא דמיוני לחלוטין
למה דמיוני לחלוטין?
לא רק שכל סמארט פון הוא עמדת טעינה בפועל גם כמעט כל נהג אוטובוס הוא עמדת טעינה.
 
מי שלא רוצה להטעין דרך הסמארט פון פשוט מטעין אצל נהג האוטובוס, זה לא שיש לו משהו יותר טוב לעשות כאשר הוא על האוטובוס.
ולכן ישנם גם פתרונות נוספיםא. לא כל סמרטפון (יש כאלה ללא NFC) ב. אצל הנהג רק במזומן
ראשית, 25 ש"ח זה יקר מאוד לשירות שאמור להינתן חינםולכן ישנם גם פתרונות נוספים
למשל כל מי שרוצה בכרטיס אשראי ולא מחזיק סמארטפון קורא כרטיסים למחשב נמכר היום ב25 שקל.
 
כמו כן בדיוק כמו שניתן לשלם חשבונות כמעט בכל פיצוציה כל מה שמשרד התחבורה צריך בשביל לקבל כמה אלפי עמדות מכירה זה פשוט לאפשר למי שרוצה להטעין לכל אחד תמורת עמלה בדיוק כמו שעושים את זה בתשלום חשבונות.
 
זה יגרום ביום אחד להוספת אלפי עמדות הטענה ואם העמלה תתווסף למחיר הקיים זה יהיה בחינם עבור המדינה.
...ונגישות גם עם מזומן, כי כספונט מחייב אשראיראשית, 25 ש"ח זה יקר מאוד לשירות שאמור להינתן חינם
(גם אם זה חד פעמי) וגם ככה זה די ביזיון שיש בעיה לטעון דרך האינטרנט בלעדיו (אין צורך להסביר לי למה, אני יודעת). אין מצב שהייתי קונה כזה מכשיר רק שתהיה לי הזכות להטעין את הרב-קו. מאותה סיבה אני גם לא מוכנה לשלם במיוחד על נסיעה לעמדת רב-קו או לאגד כדי שהם יחזירו לי כסף על טעויות נהגים. אני אמורה לשלם כסף כדי לקבל זיכוי או לטעון כסף? לא נראה לי ולא מקובל עליי.
 
רוב האוכלוסייה שלא מחזיקה סמרטפון היא לא בדיוק האוכלוסייה שמשתמשת היטב במחשב או שתקנה כזה מכשיר, כך שזה לא פתרון.
 
הפתרון שנראה לי שכולנו מסכימים עליו הוא הרבה עמדות נוחות ונגישות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.