משרד האוצר מודיע...

מצב
הנושא נעול.

Brendan of DNA

New member
משרד האוצר מודיע...

משרד האוצר מודיע...
במהלך חודש ספטמבר צפוי להיבחר הזוכה במכרז להפעלת קווי תחבורה ציבורית בבאר שבע במסגרת הרפורמה בתחבורה הציבורית ופתיחת הענף לתחרות פורסם ביום 10.8.03, מכרז להפעלת קווי התחבורה הציבורית בבאר-שבע על ידי מפעיל פרטי. עד היום הפעילה את קווי התחבורה הציבורית בעיר חברה עירונית שהתנהלותה הביאה ליצירת גירעונות כבדים ומתן שירות גרוע לתושבים. מכרז זה פותח עידן חדש של שירות טוב יותר לתושבי באר-שבע, ותשלום תמלוגים לעירייה ולממשלה ללא פגיעה בתעריף הנסיעה הנמוך הקיים בעיר. מכרז זה מצטרף למהלך שלם של רפורמה בענף התחבורה הציבורית, במהלכו הוצאו לתחרות כ-8% מכלל הענף עד כה. אשכול קווים זה מצטרף לאשכול אלעד הנמצא בשלבי מכרז מתקדמים וכן למספר אשכולות הצפויים להתפרסם עד סוף השנה, הכוללים את אשכול פתח-תקווה, אשכול אשקלון ואשכולות נוספים. המכרז פורסם לאחר הסכם שנחתם בתאריך 17.6.2003 בין עיריית באר-שבע למשרדי האוצר והתחבורה בדבר סגירת החברה לשירותי תחבורה ציבורית באר-שבע והפרטת קווי השירות בעיר. ההסכם הושג לאחר שנים בהן החברה התנהלה ברמה כושלת, תוך מתן רמת שירות נמוכה ביותר. המכרז קובע כי הזכיין ייכנס בתוך כשלושה חודשים לפעילות בעיר באר שבע. במסגרת תנאי המכרז יפעיל הזכיין עשרות אוטובוסים חדישים, נמוכי רצפה, המתאימים לתת שירות הולם לתושבי העיר. במכרז מתמודדות חמש קבוצות: קבוצה בה חברות "נהור נתיבי תחבורה" (חברת בת של "דן") וחברת "מטרופולין", קבוצה בה חברות חברת "מאיר" וחברת "הורן את לייבוביץ'", קבוצת "קונקס ישראל", קבוצת "סופרבוס" וקבוצת "אגד תחבורה ציבורית" (חברת בת של "אגד"). ביחד עם העירייה, הממשלה תבטיח כניסה חלקה ומהירה של הזכיין החדש לפעילות בעיר, למען רווחת תושביה. מקור: משרד האוצר, מחלקת דוברות והסברה.
 

צחקן

New member
מישהוא בכללל שם על משרד האוצר ?

משרד האוצר מודיע...
במהלך חודש ספטמבר צפוי להיבחר הזוכה במכרז להפעלת קווי תחבורה ציבורית בבאר שבע במסגרת הרפורמה בתחבורה הציבורית ופתיחת הענף לתחרות פורסם ביום 10.8.03, מכרז להפעלת קווי התחבורה הציבורית בבאר-שבע על ידי מפעיל פרטי. עד היום הפעילה את קווי התחבורה הציבורית בעיר חברה עירונית שהתנהלותה הביאה ליצירת גירעונות כבדים ומתן שירות גרוע לתושבים. מכרז זה פותח עידן חדש של שירות טוב יותר לתושבי באר-שבע, ותשלום תמלוגים לעירייה ולממשלה ללא פגיעה בתעריף הנסיעה הנמוך הקיים בעיר. מכרז זה מצטרף למהלך שלם של רפורמה בענף התחבורה הציבורית, במהלכו הוצאו לתחרות כ-8% מכלל הענף עד כה. אשכול קווים זה מצטרף לאשכול אלעד הנמצא בשלבי מכרז מתקדמים וכן למספר אשכולות הצפויים להתפרסם עד סוף השנה, הכוללים את אשכול פתח-תקווה, אשכול אשקלון ואשכולות נוספים. המכרז פורסם לאחר הסכם שנחתם בתאריך 17.6.2003 בין עיריית באר-שבע למשרדי האוצר והתחבורה בדבר סגירת החברה לשירותי תחבורה ציבורית באר-שבע והפרטת קווי השירות בעיר. ההסכם הושג לאחר שנים בהן החברה התנהלה ברמה כושלת, תוך מתן רמת שירות נמוכה ביותר. המכרז קובע כי הזכיין ייכנס בתוך כשלושה חודשים לפעילות בעיר באר שבע. במסגרת תנאי המכרז יפעיל הזכיין עשרות אוטובוסים חדישים, נמוכי רצפה, המתאימים לתת שירות הולם לתושבי העיר. במכרז מתמודדות חמש קבוצות: קבוצה בה חברות "נהור נתיבי תחבורה" (חברת בת של "דן") וחברת "מטרופולין", קבוצה בה חברות חברת "מאיר" וחברת "הורן את לייבוביץ'", קבוצת "קונקס ישראל", קבוצת "סופרבוס" וקבוצת "אגד תחבורה ציבורית" (חברת בת של "אגד"). ביחד עם העירייה, הממשלה תבטיח כניסה חלקה ומהירה של הזכיין החדש לפעילות בעיר, למען רווחת תושביה. מקור: משרד האוצר, מחלקת דוברות והסברה.
מישהוא בכללל שם על משרד האוצר ?
ב"ה תראה כל פעם מפרסמים על זמרים שהם על הכוונת של האוצר בגלל העלמת מיסים... . ואחר כך חושדים במישהוא שאני מכיר על כך שהוא שחכ לדווח על 126 שקלים.... .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה