משקית חוו"יה

משקית חוו"יה

הסתכלתי בשבוז ובתאריך שלי(19.4) רשום רק משקית חוויה, לא עברתי מיונים לזה ובכלל לא הייתי במיונים אני הולכת לכלל צהלי אז מה זה אומר שבתאריך גיוס שלי יש רק את התפקיד הזה? שבוז אמינים בכלל? ומה זה התפקיד משקית חוויה, זה דורש מיון? תודה רבה
 

דוש2

New member
תביני

אם ל-א עשית מיונים לתפקידים בתקופה שאת מלש"בית אין סיבה שתיועדי לתפקיד שדורש מיון, אולי תהיי חיילת במערך של חיל החינוך,אבל לצה"ל יש המון תפקידים ואת תעשי טירונות כל"צ,קשה לי להאמין שתהיי מש"קית חוויה, פשוט במקרה יש את הגיוס הזה ביום של הגיוס שלך.
 

טרופית

New member
משקית חוויה דורש מיון מוקדם.

זה שייך לחיל החינוך, לכן- בגלל שלא עברת מיונים, את כלל צה"לית- משמע אין לך תפקיד. ביום גיוס תפגשי עם קצין מיון שיקבע את השיבוץ. זה ממש לא רלוונטי לגביך מה הגיוסים באותו יום, כי כל עוד לא התמיינת לתפקידים- לא תקבלי אותם אפילו אם ביום גיוס שלך יש גיוס לתפקיד המסויים הנ"ל. את יכולה להגיע לכל תפקיד כלל צה"לי (התפקידים שלא דורשים מיון בצד השמאלי של המנילה), אך זה יקבע כבר ביום הגיוס.
 
גם אני חושבת ככה אבל

ביקשתי הקדים את הגיוס לפני כמה ימים והודיעי לי שלא מקדימים לי כי יש צורך שאני יתגייס ביום הזה אולי בגלל שאני מיועדת לתפקיד או קורס אז בגלל זה חשבתי שאולי זה לזה. אבל ז פעם ראשונה שאני שומעת על התפקיד הזה והוא גם לא מופיע בחוברת של התפקידים
 

purple rose

New member
גם התפקידים שבכלל צהלי

או לפחות רובם דורשים לעבור קורס. קורס של כל מקצוע נפתח בתאריך מסוים גם אם הוא כלל צהלי וככה מסדרים שכל האנשים שמיועדים לאותו קורס מתגייסים בסביבות אותו תאריך כדי שיעשו טירונות ויגיעו לקורס. כנ"ל לגבי.. כנראה הצבא מייעד אותך לתפקיד מסוים שדורש לעבור קורס שמתחיל כ-שבועיים אחרי הגיוס שלך ולכן חושוב להם שתתגייסי באותו היום. מה שרשום בשבוז זה רשימה שבונים אותה על סמך מלשבים אחרים שנרשמים לאתר ורושמים ביאזה יום הם מתגייסים ולאן. זאת רשימה נכונה אבל לא מלאה. ד"א.. יש מקרים שבהם מאפשרים ללכת לתפקיד שכן דורש מיון קודם אבל זה קורה לעיתים ראחוקות מאוד ובגיוסים האחרונים (בסביבות אפריל)
 
למעלה