משפחה שכזאת

משפחה שכזאת

לאחרונה נתקלתי בתוכן הבא, זו לא פעם ראשונה, הפעם הקודמת היתה לפני כמה שנים ואולי מישהו כבר "הדביק" את זה בפורום.

לכבוד
מנהל הביטוח לאומי
שלום רב.
אני משה כהן מתגורר ברחוב התאנה 27 מציין את העובדות הבאות:

לפני הרבה שנים התחתנתי מתוך אהבה עם אלמנה שהיתה לה ילדה בת 18.

אחרי החתונה אבי ביקר כמה פעמים ופתאום התאהב בבתי החורגת והתחתן אתה ללא הסכמתי.
כתוצאה מכך הבת החורגת שלי הפכה לאמי החורגת, ואבי לחתן שלי.
האשה של אבי ז"א בתי החורגת שבו זמנית היא גם אמי החורגת ילדה בן שהוא נכדי מפני שאני בעלה של אמא של בתי החורגת, וכך הבן הזה הוא גם אחי.
בו זמנית אשתי הפכה לסבתא שלי מפני שהיא אם אשת אבי ואני נכד של אשתי.
זמן קצר אחרי זה אשתי ילדה בן שהפך להיות גיס של אבי, אח חורג של אשת אבי וכך גם דודי.
בני הוא גם אחיה של אמי החורגת ודרך אמי החורגת הפכה אשתי לסבתא ואני לסבי שלי.
לאור הדברים הנ"ל אני מבקש לדעת אם בני שהוא גם דודי וגם גיס של אבא ואחיה של אמי החורגת זכאי לקבל קצבת ילדים?

בכבוד רב, משה כהן

גלעד גלעד, האם מייהריטג' תתמוך בעץ משפחה שכזה ?...
 

Novartza

New member
תשובת הביטוח לאומי

מר משה היקר:

שלום וברכה!

הנדון: תביעתך לקבל דמי קצבת ילדים עבור המקרה שבגינו פנית אלינו

מאחר והבעיה היא אכן תסבוכת משפטית עלינו להגיש את בקשתך לגורמים המוסמכים, כמובן שגם אם תאושר בקשתך, נשתדל להגיש ערעור לערכאה משפטית יותר גבוהה, ואם נצטרך נגיע אולי לדיון בבג"ץ כדי שהבעיה לא תהפוך לתקדימית.
עד אז לצערנו לא נוכל לתת לך קיצבה. מכמה סיבות, ראשית כל עוד לא תהיה הנחיה מוחלטת לא נוכל לאשר זאת, ושנית גם אם תהיה החלטה כזו, ולאור הקיצוצים בקצבאות הילדים, יתכן שהקיצבה תבוטל כליל, ושלישית יתכן כי הילדים יגיעו לגיל 18 לפני שנצליח לשרוד את הבירוקרטיה המשפטית.

לאור כל האמור לעיל, והתחשב במצבך, הרינו מאחלים לך הרבה מזל טוב, וגידול קל של הילדים
 

yagury

New member
Family Tree Maker מטפלת במשפחה הזו ללא בעיות

ואם אתה צריך מסמכים עבור הבטוח הלאומי אזי אשלח אליך ברצון את קובץ ה-GEDCOM שהכנתי תוך כ-10 דקות.
התוכנה מציגה את כל הקשרים הכפולים והמשולשים המפורטים בנוסח המקורי, בנוסח אשתי שהיא גם סבתי החורגת.
ולא, איני סוכן של התכנה הזו, אני רק רוכש עותק עדכני שלה מדי מספר שנים.
מבלי לבדוק, אני מעריך שגם Family Tree Builder היא בעלת ביצועים דומים.
ובתור בדיחה - שאלתו של גרשון גרושובסקי בתכנית "הכה את המומחה" של הגששים היתה יותר טובה.
ודרך אגב, עם הביטוח הלאומי רצוי שלא להתעסק, אפילו לא במסגרת בדיחה.
יוסי יגור
 
למעלה