משפחה ללא חוקים, מותר הכל מהכל

ShiRaN faY D

New member
משפחה ללא חוקים, מותר הכל מהכל../images/Emo18.gif

נדמה שבמקרה הזה שום עונש לא חמור מספיק כדי להרתיע: צעיר בן 21 מנתניה נעצר הבוקר בחשד שביצע מעשים מגונים באחותו בת ה-9, זאת לאחר שרק לפני 3 חודשים הוא השתחרר ממאסר בגין ביצוע אותה עבירה בדיוק באחותו בת ה-17. מדובר במשפחה שמוכרת היטב לשירותי הרווחה בנתניה. שלושת האחים חיו עד לפני כמה שנים יחד עם האם בנתניה, אלא שלאחר המקרה הראשון, בו ביצע האח מעשים מגונים באחותו בת ה-17, הוצא צו הרחקה נגד הצעיר מאחותו והיא הועברה לפנימייה. האח ריצה 19 חודשים בכלא ונידון לתקופת מאסר על תנאי במידה ויורשע שוב באותה עבירה. איש מהגורמים המעורבים בפרשה לא תיאר לעצמו שזמן קצר כל כך אחרי שחרורו, הוא ישוב לתקוף מינית - אלא שהמציאות המרה הוכיחה אחרת. האח נגע באחותו בזמן שישנה האחות בת ה-9 סיפרה בימים האחרונים למורה בבית הספר שלה כי היא הותקפה מינית על ידי אחיה בכמה מקרים שונים. על פי עדות האחות, האח נכנס למיטתה ונגע במקומות אינטימיים בגופה בשעה שישנה. הנהלת בית הספר דיווחה מיד לשירותי הרווחה, ואלו פנו למשטרה שפתחה בחקירה ועצרה שוב את הצעיר. והכי מוזר בכל זה, שהאם טוענת כי לא ידעה דבר על כל המתרחש, אתם מאמינים לזה? הכצעקתה
ואם זה לא מספיק, אז יש טענה האומרת כי גם האם וגם האח נהגו להכות את הילדה הקטנה, ממש "מעשה ידיהם להתפאר".
 

ש חף

New member
מזעזע אותי

נתקלתי במקרים כאלה בתקופה שעבדתי עם הרווחה עצוב שמערכת הענישה נותנת לזה יד הייתה כתבה לא מזמן על עברייני מין שמרצים מאסר וחוזרים לתקוף איך זה קורה בכזאת קלות? מכעיס ועצוב.
 

שילה1

New member
עבריין מין זו תופעה,ומקרים שחוזרי על עצמם,

הבעיה נפשית,ועמוקה. האם לא ידעה?שטויות.היה נ לה להתעלםץמקווה שתשפט כשותפה לעבירה,ומקווה כי הרשויות יבינו:גם מי שריצה את עונשו,ממשיך להוות סכנה,וטוב יעשו כשיחוקקו חוק,כמו בשמדינות העולם הנאורות,המפרסם עברייני מין שהשתחררו מהכלא.
 

ShiRaN faY D

New member
אני מסכים עם דברייך..

היכן חותמים על כך? שיהיה שבוע טוב ושקט.
 
למעלה