משעמם לי....

משעמם לי....

יש כאן אולי במקרה מישהו שיש לו בדיחה טובה, או סתם משהו להגיד? כי נורא משעמם לי ובא לי לדבר עם מישהו(להתכתב)... ביי.
 
למעלה