הפרסייה הזועמת
New member
משעמם לי....
יש כאן אולי במקרה מישהו שיש לו בדיחה טובה, או סתם משהו להגיד? כי נורא משעמם לי ובא לי לדבר עם מישהו(להתכתב)... ביי.
יש כאן אולי במקרה מישהו שיש לו בדיחה טובה, או סתם משהו להגיד? כי נורא משעמם לי ובא לי לדבר עם מישהו(להתכתב)... ביי.