טובת הילדים...
משמורת
אנחנו בהליכי גירושין (+ 2 קטינים) הבעל הגיש בבית דין רבני. הבעל מורחק מהבית ע"י צו הרחקה עד לתום ההליכים הפליליים. כעת אנו במומ על הסדרי הראייה דרך העורכי דין. (הילדים במשמורת זמנית אצלי). הבעל הגיש בקשה למשמורת בבית דין רבני + זירוז הגט+ בקשה להרחקה את חברי (שלא לן בביתי) כביכול מהבית (שבבעלות הבעל והאישה) וכמו כן מהילדים. 1. האם צו ההרחקה יכול להתממש (מהבית ומהילדים) 2. האם יש סיכוי כי יקבל משמורת על הילדים בטענה כי אני חיה עם מישהו בעודני נשואה ואו המצאות כאלו ואחרות שהילדים מוזנחים. (למרות שהילדים מטופלים טיפ טופ). הוכחות על טיב הטיפול ישנן ללא עוררין. 3. האם צו הרחקה מהבית ממני ומהילדים נותן לי את הזכות לקבוע את הסדרי הראיה (כגון חגים וכו..) 4. האם בית הדין יכול לבטל צו הרחקה זמני ולקבוע את סדרי הראייה? מקווה שתוכלו לענות על כל שאלותיי. ריווי.
טובת הילדים...
אני בת להורים גרושים וכאמא ואישה גאה מאושרת, חשוב לי להבהיר לך את הדברים שסתומים בעיניי מתוך מה שכתבת... *הסדרי ראייה??? למה ילדים צריכים לשלם על הטעויות שלכם? מה להם להליכים משפטיים ומוח מעוות? ילדים שגדלו לשני הורים בוגרים, לא צריכים לשלם במקומם על הגחמות האישיות שלהם. "ילדים מטופלים טיפ טופ" - ילדים לא רק זקוקים לבגדים חדשים ונקיים וארוחות בזמן, הם זקוקים גם לשני הורים שאוהבים אותם ללא תנאי, בין אם הם ביחד או לחוד. כמייצגת את טענותיהם אני אוסיף ואומר, תתחנני בשביל עצמך שבית המשפט יצור כאלו הסדרים כמה שיותר מהר, כי אני לא שוכחת שום יום בלי אבא שהיה לי, אני זוכרת את כל הצעקות, את כל הגידופים, את החבר של אמא שלא יכול היה ובצדק להנהג אליי כמו שאבא שלי ידע...כעסתי על אמא במשך שנים על התקופה האומללה הזו, לא יכולתי להבין את התהליכים והמניפולציות שהם הפעילו אחד על השני... אני חייבת לציין גם, שהבדיקה האמיתית למסירות הטיפול שלך, תהיה בדיקה פסיכולוגית של הילדים ואיך הם רואים את המצב, אם יהיו לילדים הערות משונות לגבי התנהלותך בנוסף לקושי שלהם לראות את המציאות החדשה - את בבעיה. אמא שלי הרשתה לעצמה יותר מידי, ואני "קטונתי" למול שאלות שהיו גדולות ממני... *יש לך חבר, מתוך זה אני מבינה שאת מן ספר וומן כזו, להתמודד עם תהליך גירושים, ילדים, בית ומשפחה מרוחבת ועוד שיהיה לך זמן להתעסק בחוקים המשפטיים הנוגעים לגביו??? - איפה עומד סדר העדיפויות שלך, לא עליו את צריכה לחשוב,הוא אמור להיות איתך ולתמוך בך ללא תנאי, ואת חייבת להעסק במה שחשוב באמת, והחשוב באמת שתסתיים מערכת היסורים הזו על הצד הטוב ביותר ללא זעזועים מיותרים בנוסף למה שיש, לכל הנוגעים בעניין. *האישה - האישה היום עם כל הפימינסטיות שבה, עדיין לא השכילה להבין את הכוח בנשיות שלה, היא ממשיכה ומנסה להתנהג כמו גבר, ערכאות משפטיויות, מניפולציות רגשיות ליקרים לה מכל(ילדים), צורך בחבר שעוד לא התקררה המיטה וכ'ו - חולשה וטימטום! - זה מה שאתן מייצגות, תהיה אישה אמיתית בקשי את הטוב ביותר לילדים ולכם, כל המניפולציות האלה לא עוזרות כשצריכים להביא דין וחשבון בסופו של כל תהליך, ואלוהים נשאר עם מי שצודק, לא משנה כמה שקרים יהיו, כמה מניפולציות, כמה סחטנות רגשית...לך, יש הרבה מה להפסיד, ולא רק כסף... במצבך עם חבר חדש את הולכת להתפתל, אמא שלי כמעט דיממה. המערכת הלא בריאה הזאת שהיתה בתהליך הגירושים דרשה ממנה יותר מידי:היא שיקרה ללא סוף, היא ברחה תמיד להיות איתו, היא אכלה את התפוח...צר לי לאכזב אותך, אבל לאמא שלי נפלו השיניים...היא נגסה מהתפוח ביסים גדולים מידי וקשים מידי... כאיש משוחררת, היה קל לי לקרוא את התגובה של משה47 האלוהים היה קיים גם אצלי, עברתי לאבא והייתי מאושרת כל כך, ידעתי שאמא תתנפץ מהר, כי היא היתה עסוקה בהרבה דברים ולא ממש בי. משה יקר, שמחתי לראות איך צמחת וגדלת מתוך תהליך השבר הזה, ועוד יותר היה נעים לי לראות אותך היום מאושר שמח ושלם. לקחתי המון כוח מהדברים שלך, ואני עוד מאמינה שלאבא יהיה קל יותר והוא יהיה מוכן לשמוע על חתונה שניה שבילו. גם לך אישה(לא כל כך חכמה), תתאפסי! תתעתשי! עוד לא מאוחר...לפי מה שכתבת את בתחילת התהליך, מה שלא כואב לך עכשיו יקרע אותך אחר- כך, אני כבר השלמתי עם אמא, והבנתי כמה היא הייתה מסכנה... אני מאחלת לך לשנה החדשה הרבה שכל לראות לנגד עינייך את טובתם של הילדים בלבד!!!