משמורת

מצב
הנושא נעול.

מצמצמצ

New member
משמורת

משמורת
אנחנו בהליכי גירושין (+ 2 קטינים) הבעל הגיש בבית דין רבני. הבעל מורחק מהבית ע"י צו הרחקה עד לתום ההליכים הפליליים. כעת אנו במומ על הסדרי הראייה דרך העורכי דין. (הילדים במשמורת זמנית אצלי). הבעל הגיש בקשה למשמורת בבית דין רבני + זירוז הגט+ בקשה להרחקה את חברי (שלא לן בביתי) כביכול מהבית (שבבעלות הבעל והאישה) וכמו כן מהילדים. 1. האם צו ההרחקה יכול להתממש (מהבית ומהילדים) 2. האם יש סיכוי כי יקבל משמורת על הילדים בטענה כי אני חיה עם מישהו בעודני נשואה ואו המצאות כאלו ואחרות שהילדים מוזנחים. (למרות שהילדים מטופלים טיפ טופ). הוכחות על טיב הטיפול ישנן ללא עוררין. 3. האם צו הרחקה מהבית ממני ומהילדים נותן לי את הזכות לקבוע את הסדרי הראיה (כגון חגים וכו..) 4. האם בית הדין יכול לבטל צו הרחקה זמני ולקבוע את סדרי הראייה? מקווה שתוכלו לענות על כל שאלותיי. ריווי.
 
תשובה

משמורת
אנחנו בהליכי גירושין (+ 2 קטינים) הבעל הגיש בבית דין רבני. הבעל מורחק מהבית ע"י צו הרחקה עד לתום ההליכים הפליליים. כעת אנו במומ על הסדרי הראייה דרך העורכי דין. (הילדים במשמורת זמנית אצלי). הבעל הגיש בקשה למשמורת בבית דין רבני + זירוז הגט+ בקשה להרחקה את חברי (שלא לן בביתי) כביכול מהבית (שבבעלות הבעל והאישה) וכמו כן מהילדים. 1. האם צו ההרחקה יכול להתממש (מהבית ומהילדים) 2. האם יש סיכוי כי יקבל משמורת על הילדים בטענה כי אני חיה עם מישהו בעודני נשואה ואו המצאות כאלו ואחרות שהילדים מוזנחים. (למרות שהילדים מטופלים טיפ טופ). הוכחות על טיב הטיפול ישנן ללא עוררין. 3. האם צו הרחקה מהבית ממני ומהילדים נותן לי את הזכות לקבוע את הסדרי הראיה (כגון חגים וכו..) 4. האם בית הדין יכול לבטל צו הרחקה זמני ולקבוע את סדרי הראייה? מקווה שתוכלו לענות על כל שאלותיי. ריווי.
תשובה
המשמורת נקבעת לפי טובת הילדים ובגידה של האישה אינה מהווה שיקול. סדרי הראיה נקבעים על ידי ביהמ"ש המוסמך. אם הוגשה תביעת גירושין קנה ביה"ד סמכות לדון בענין המשמורת אלא אם הוגשה קודם לכן תביעה בבימ"ש אזרחי. שאלת ההרחקה היא מסובכת. בכל אופן לפי פסיקת ביהמ"ש העליון נדרשת הסכמה של כל בעלי הבית למגורים של אדם אחר בבית.
 

moshe60200

New member
איזה עולם זה?

משמורת
אנחנו בהליכי גירושין (+ 2 קטינים) הבעל הגיש בבית דין רבני. הבעל מורחק מהבית ע"י צו הרחקה עד לתום ההליכים הפליליים. כעת אנו במומ על הסדרי הראייה דרך העורכי דין. (הילדים במשמורת זמנית אצלי). הבעל הגיש בקשה למשמורת בבית דין רבני + זירוז הגט+ בקשה להרחקה את חברי (שלא לן בביתי) כביכול מהבית (שבבעלות הבעל והאישה) וכמו כן מהילדים. 1. האם צו ההרחקה יכול להתממש (מהבית ומהילדים) 2. האם יש סיכוי כי יקבל משמורת על הילדים בטענה כי אני חיה עם מישהו בעודני נשואה ואו המצאות כאלו ואחרות שהילדים מוזנחים. (למרות שהילדים מטופלים טיפ טופ). הוכחות על טיב הטיפול ישנן ללא עוררין. 3. האם צו הרחקה מהבית ממני ומהילדים נותן לי את הזכות לקבוע את הסדרי הראיה (כגון חגים וכו..) 4. האם בית הדין יכול לבטל צו הרחקה זמני ולקבוע את סדרי הראייה? מקווה שתוכלו לענות על כל שאלותיי. ריווי.
איזה עולם זה?
לא יאומן... פתאום אני רואה את הפנייה שלך והכל חוזר אליי... הייתי בסרט הזה בדיוק אבל מהצד של בעלך... אבל הסוף שלי היה כך נשמע כמו הסוף שבעלך רוצה שיהיה לו... ברוך השם תסלחי לי אם אהיה ישיר מידי... זה פשוט לטובתך בגלל שהסיפור דומה... אחרוג ממנהגי ואשקיע בתשובה: 1. אני מניח שאת כמו האקסית החביבה שלי (שדרך אגב חזרנו להיות חברים טובים למרות הכל וכדאי שתחשבי גם את פעם על זה...ותפסיקי עם המלחמות לפני שתפסידו הכל שניכם). אני לא ילד קטן וברור לי שמן הסתם הרחקת אותו כדי להיות עם אהובך... לא יפה! לא מבין מדוע את שואלת כי אצלי בית הדין הרבני בלי לחשוב יותר מידי ובצדק טאטא את המאהב מביתי ומילדיי. איפה את חיה? ברור שאת בסחרור של האהבה אבל בכל זאת... למה להכניסו לביתך? אין לו בית? קחי ביבי סיטר ותלכי להזדיין איתו כמה שבא לך... בעלך אני מאמין לא ידע ולא יתעניין. 2. אישה בוגדת בד"כ לא אהובה כלל על הדיינים ובטח ובטח אם היא ממשיכה בכך ועוד ועוד כפי שנשמע בין מילותייך... אני בזמנו הצגתי זאת לדיינים יפה יפה וזה עורר את חמתם... למרות כל מה שתשמעי מעורכי דין רודפי כסף וממון... הדיינים בבית הדין הרבני אינם "אוהבים" בלשון המעטה אישה שזנתה ותגדל את ילדיה עפ"י רוח זאת. בטח ובטח אם הבעל כדוגמתי היה עדיף עליה. בנוסף, בטח זה לא ממש מזיז לך אבל ברור לך שאת אסורה על בעלך ובועלך ולא תוכלי להתחתן איתו... אבל ידוע כי הבוגדות לא חושבות מטר קדימה אז זה בטח קטן עלייך. 3. כל עוד לא החלו ההליכים ואין החלטה מסודרת אני מבין שאת עושה מה את רוצה. האקסית שלי גם בתקופה המטורפת של הבגידה שלה עדיין התייעצה עימי המון בנושא זה והחלטנו יחד. מסתבר שגם ל"זונה" יש מוח אחרי הכל. 4. יכול גם יכול - לפחות בנושא הסדרי הראייה. כמובן הכל תלוי אם בעלך הקדימך בתביעת הגרושין ברבנות. ואם זה המצב אזי הו ביתרון שקשה לבטלו. תראי אני אחרי זה... לא יודע מה יהיה גורלו של בעלך אבל אני עם הילדים בסבבה. הם אצלי. התחתנתי שוב ואין מאושר ממני. האקסית שלי לעומת זאת לא ברור מי זנח את מי המאהב אותה או היא אותו אבל אחרי שנתיים הם נפרדו (לכי תדעי אולי בגדה גם בו... בוגדת לעולם בוגדת). לקח לי לא מעט זמן אבל מצאתי את הזוגיות שלי וקיבלתי ממנה פיצוי גדול על הימים הקשים... אם את בכל זאת מתעניינית... אני מאמין שכל חברייך ומכרייך ממליצים לך כך אבל בתור מי שעבר את זה... המלצתי תופסת יותר לדעתי... ולהלן המלצתי החמה: תגמרי את זה מהר... תחשבי על הילדים... אל תשימי אותם באמצע... שיראו את אביהם כמה שיותר ועוד יותר כי זה חשוב להם מאוד... במצבך הייתי מנסה לכוון את העורך דין שלך (שכדאי מאוד שיהיה לך כזה מצד אחד מצד שני אל תתני לו לעשות תרגילים על חשבון הילדים, הוא ירצה לעשות תרגילים בשפע כי על כל דיון הוא מדפיס דולרים, במקום זה תשמרי את הדולרים לילדים) כל זאת רק אבל רק אם ילדייך חשובים לך, עם בעלך זה בטח נגמר מזמן והוא לא צריך ממך שום דבר רק את הילדים. אני מאחל לך המון המון הצלחה, את זקוקה לזה יקירתי שנה טובה וחג שמח נ.ב. אני עדיין לא מאמין כמה שהצלחת בשאלותייך להזכיר לי את עברי הרחוק... בטח שמת לב לפי התשובה הארוכה.
 

מונה30200

New member
טובת הילדים...

משמורת
אנחנו בהליכי גירושין (+ 2 קטינים) הבעל הגיש בבית דין רבני. הבעל מורחק מהבית ע"י צו הרחקה עד לתום ההליכים הפליליים. כעת אנו במומ על הסדרי הראייה דרך העורכי דין. (הילדים במשמורת זמנית אצלי). הבעל הגיש בקשה למשמורת בבית דין רבני + זירוז הגט+ בקשה להרחקה את חברי (שלא לן בביתי) כביכול מהבית (שבבעלות הבעל והאישה) וכמו כן מהילדים. 1. האם צו ההרחקה יכול להתממש (מהבית ומהילדים) 2. האם יש סיכוי כי יקבל משמורת על הילדים בטענה כי אני חיה עם מישהו בעודני נשואה ואו המצאות כאלו ואחרות שהילדים מוזנחים. (למרות שהילדים מטופלים טיפ טופ). הוכחות על טיב הטיפול ישנן ללא עוררין. 3. האם צו הרחקה מהבית ממני ומהילדים נותן לי את הזכות לקבוע את הסדרי הראיה (כגון חגים וכו..) 4. האם בית הדין יכול לבטל צו הרחקה זמני ולקבוע את סדרי הראייה? מקווה שתוכלו לענות על כל שאלותיי. ריווי.
טובת הילדים...
אני בת להורים גרושים וכאמא ואישה גאה מאושרת, חשוב לי להבהיר לך את הדברים שסתומים בעיניי מתוך מה שכתבת... *הסדרי ראייה??? למה ילדים צריכים לשלם על הטעויות שלכם? מה להם להליכים משפטיים ומוח מעוות? ילדים שגדלו לשני הורים בוגרים, לא צריכים לשלם במקומם על הגחמות האישיות שלהם. "ילדים מטופלים טיפ טופ" - ילדים לא רק זקוקים לבגדים חדשים ונקיים וארוחות בזמן, הם זקוקים גם לשני הורים שאוהבים אותם ללא תנאי, בין אם הם ביחד או לחוד. כמייצגת את טענותיהם אני אוסיף ואומר, תתחנני בשביל עצמך שבית המשפט יצור כאלו הסדרים כמה שיותר מהר, כי אני לא שוכחת שום יום בלי אבא שהיה לי, אני זוכרת את כל הצעקות, את כל הגידופים, את החבר של אמא שלא יכול היה ובצדק להנהג אליי כמו שאבא שלי ידע...כעסתי על אמא במשך שנים על התקופה האומללה הזו, לא יכולתי להבין את התהליכים והמניפולציות שהם הפעילו אחד על השני... אני חייבת לציין גם, שהבדיקה האמיתית למסירות הטיפול שלך, תהיה בדיקה פסיכולוגית של הילדים ואיך הם רואים את המצב, אם יהיו לילדים הערות משונות לגבי התנהלותך בנוסף לקושי שלהם לראות את המציאות החדשה - את בבעיה. אמא שלי הרשתה לעצמה יותר מידי, ואני "קטונתי" למול שאלות שהיו גדולות ממני... *יש לך חבר, מתוך זה אני מבינה שאת מן ספר וומן כזו, להתמודד עם תהליך גירושים, ילדים, בית ומשפחה מרוחבת ועוד שיהיה לך זמן להתעסק בחוקים המשפטיים הנוגעים לגביו??? - איפה עומד סדר העדיפויות שלך, לא עליו את צריכה לחשוב,הוא אמור להיות איתך ולתמוך בך ללא תנאי, ואת חייבת להעסק במה שחשוב באמת, והחשוב באמת שתסתיים מערכת היסורים הזו על הצד הטוב ביותר ללא זעזועים מיותרים בנוסף למה שיש, לכל הנוגעים בעניין. *האישה - האישה היום עם כל הפימינסטיות שבה, עדיין לא השכילה להבין את הכוח בנשיות שלה, היא ממשיכה ומנסה להתנהג כמו גבר, ערכאות משפטיויות, מניפולציות רגשיות ליקרים לה מכל(ילדים), צורך בחבר שעוד לא התקררה המיטה וכ'ו - חולשה וטימטום! - זה מה שאתן מייצגות, תהיה אישה אמיתית בקשי את הטוב ביותר לילדים ולכם, כל המניפולציות האלה לא עוזרות כשצריכים להביא דין וחשבון בסופו של כל תהליך, ואלוהים נשאר עם מי שצודק, לא משנה כמה שקרים יהיו, כמה מניפולציות, כמה סחטנות רגשית...לך, יש הרבה מה להפסיד, ולא רק כסף... במצבך עם חבר חדש את הולכת להתפתל, אמא שלי כמעט דיממה. המערכת הלא בריאה הזאת שהיתה בתהליך הגירושים דרשה ממנה יותר מידי:היא שיקרה ללא סוף, היא ברחה תמיד להיות איתו, היא אכלה את התפוח...צר לי לאכזב אותך, אבל לאמא שלי נפלו השיניים...היא נגסה מהתפוח ביסים גדולים מידי וקשים מידי... כאיש משוחררת, היה קל לי לקרוא את התגובה של משה47 האלוהים היה קיים גם אצלי, עברתי לאבא והייתי מאושרת כל כך, ידעתי שאמא תתנפץ מהר, כי היא היתה עסוקה בהרבה דברים ולא ממש בי. משה יקר, שמחתי לראות איך צמחת וגדלת מתוך תהליך השבר הזה, ועוד יותר היה נעים לי לראות אותך היום מאושר שמח ושלם. לקחתי המון כוח מהדברים שלך, ואני עוד מאמינה שלאבא יהיה קל יותר והוא יהיה מוכן לשמוע על חתונה שניה שבילו. גם לך אישה(לא כל כך חכמה), תתאפסי! תתעתשי! עוד לא מאוחר...לפי מה שכתבת את בתחילת התהליך, מה שלא כואב לך עכשיו יקרע אותך אחר- כך, אני כבר השלמתי עם אמא, והבנתי כמה היא הייתה מסכנה... אני מאחלת לך לשנה החדשה הרבה שכל לראות לנגד עינייך את טובתם של הילדים בלבד!!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה