משלוח EMS - שאלה

daviel

New member
משלוח EMS - שאלה

היי,
ב-14 לדצמבר נשלחה אלי חבילה מיפן דרך EMS, במעקב של דואר ישראל כתוב "שוייך ל..." ובמעקב בינלאומי "Departed from export office".
עד היום החבילה לא זזה. המוצר יחסית יקר ואומנם יש גם אחריות של EMS וגם הכל שולם בפייפאל - לא ברור לי למה מה הסיבה לעיכוב, כי השתמשתי המון ב-EMS וזו פעם ראשונה שזה קורה לי.
בדואר ישראל לא לוקחים אחריות כי החבילה מבחינתם לא הגיע, אז שלחתי בקשה ליפן לאתר את החבילה (אפשרי לאחר שהסטטוס לא מתעדכן יותר מ-10 ימים) אבל אמרו לי שהחיפוש עלול לקחת חודש + חגים...

האם זו תקופה עמוסה (אשתי מקבלת חבילות ללא עיכוב) או שפשוט שכחו לסרוק אותה? בקיצור לפי נסיונכם - יש לי קצת תקווה שהיא אכן תגיע? :)
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
הכל נכון... בתקופה זו יש ים של משלוחים, החל ביום הרווק הסיני
ומבצעי B.F., והמשך במבצעי סוף השנה.
החגים מכבידים ומעכבים וקורה שמשלוחים מתעכבים מאד, הן בשל הכמות האדירה,
והן בגםם החגים.
ונכון גם שדואר ישראל מתנער מאחריות, אלא אם השולח מבקש את החקירה ולא המזמין.
על המזמין להודיע לשולח שהמשלוח "נעלם", ואז השולח מבקש את ביצועה של החקירה.
נכון גם שדואר ישראל אמור לפצות את השולח, ואז השולח מעביר אליך את הפיצוי, ככל
שזה נשמע עקום, גם אם וכאשר ברור, שהפשלה היא מטעמו של דור ישראל. אז גם במצב
רגיל, התהליך הזה אורך זמן, כי למה שהדואר ימהר לשלם? הצב ישראל, לא?
 

daviel

New member
וואוו, היום זה במכס

אולי הייתי צריך לעלות פה את הנושא לפני שבועיים...
ועכשיו השאלה - יש מצב לקבל מה-EMS פיצוי על העיכוב? או שלשכוח כבר עכשיו מהרעיון המטופש הזה? :)
 

jen711

New member
לא רק שלא תקבל פיצוי, אתה תצטרך לשלם 35 ש"ח לקבל את החבילה

 
למעלה