משלוח מעלי אקספרס...

trilliane

Well-known member
מנהל
לפני שזמן ההגנה עובר את צריכה לפתוח מחלוקת שהמוצר לא הגיע

ואז תקבלי חזרה את הכסף ששילמת. מעבר לכך אין הרבה מה לעשות. אם עברו יותר מחודשיים (ולא הזמנת בתקופת העומס הזאת) הסיכוי שהמוצרים יגיעו קלוש.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הכול כתוב. כשאת נכנסת לרשימת ההזמנות שלך תסתכלי בצד ימין

(לפחות כך זה בממשק באנגלית, אני לא עובדת בעברית). מתחת לסטטוס ההזמנה כתוב לך בעוד כמה זמן היא תיסגר. מחלוקת את פותחת בקישור ליד שכתוב בו "פתיחת מחלוקת" (Open dispute). אין שם שום דבר מתוחכם, אם את יודעת אנגלית זה רק לקרוא.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אגב זמני משלוח מעלי אקספרס

השבוע כבר קיבלתי סנונית ראשונה שהזמנתי ביום הרווקים הסיני (11.11). די נדיר לקבל משהו אחרי כשבועיים, ועוד בתקופה הזאת של השנה, אבל זה היה מוצר יקר יחסית (קרוב ל-$30) ולכן נשלח במשלוח רשום ומהיר יותר, מתברר.
&nbsp
לעומת זאת מוצרים רבים אחרים שהזמנתי אז עדיין מסתובבים להם בסין (לפי מספר המעקב, אני מקבלת עדכונים לדוא"ל מהאתר https://en.trackitonline.ru/ מומלץ בחום, יש לו תוסף לדפדפן כרום שמאפשר הזנה חצי אוטומטית של משלוחים מעלי אקספרס).
&nbsp
כמו כן מוצר זול מאוד שהזמנתי לקראת סוף אוקטובר (לפני כ-5 שבועות) עוד לא הגיע. מוצר לא זול (קרוב ל-$20) שהזמנתי אז ושדרגתי לו את המשלוח בקטנה (ב-דולר וחצי) הגיע בשבוע שעבר, אחרי כמעט חודש. קיוויתי שיגיע מהר כי הזמנתי לפני תקופת השיא, לצערי זה לא כ"כ עזר.
 
למעלה