משלוח מעלי אקספרס...

משלוח מעלי אקספרס...

הזמנתי שני מוצרים - אחד לפני חודשיים,
ואחד לפני יותר מחודשיים...
נעלמו העקבות של שניהם...
בשירות לקוחות שלהם עונים לי על שאלותי
באדיבות שעשו בירור והמוצר יצא מהם לפני
הרבה זמן... עד כאן גבול אחריותם.
מאחר שאין לי מספר משלוח בישראל,
דואר ישראל אינו מתערב.
האם חוץ מלקוות שיום אחד אקבל את המוצר,
יש משהו לעשות ?
תודה
 

flipper

New member
באלי אקספרס יש זמן הגנה. כשהוא מסתיים אפשר לפתוח דספיוט

על כך שהמוצר לא התקבל.
זמן ההגנה הוא בד"כ בסביבות ה -60 יום.
אם עבר זמן מסיום ההגנה נדמה לי שלא ניתן כבר לפתוח דספיוט ואז האופציה
הבאה היא לנסות לדבר עם שרות הלקוחות של אליאקספרס (לא המוכר עצמו)
אם כי זה לא פשוט להגיע לנציג אנושי...
הבנתי שצריך לענות להרבה שאלות של הרובוט שרוצים נציג ובסוף כנראה מגיעים לכזה.
 
תודה... מדי פעם אני מקבלת הודעות

שהם סוגרים את התביעה, שהם רוצים פידבק ועוד...
לכל הודעה כזאת אני משיבה שלא קיבלתי את המוצר.
זה מוצר לא יקר ולא עד כדי כך נחוץ, כך שאם לא יטפלו
בעניין, לא אמשיך, אבל מוציא את החשק לקנות דרכם...
בזמנו באיביי לא קיבלתי מוצר כלשהו והם פשוט שלחו את
אותו המוצר שוב...
 

flipper

New member
גם כאשר הם מחזירים כסף הם סוגרים את התביעה

צריך לקרוא מה כתוב בהודעה מעבר לזה שהם סגרו את התביעה.
מהנסיון שלי, בד"כ מחזירים את הכסף מהר.
 
דרך אגב, מה אפשר ללמוד מפרטי המשלוח הרצ"ב?

Parcel Status Shipment cancelled by seller
Destination
Israel
Origin
China
Shipment cancelled

נראה שהמוכר ביטל את המשלוח...
2019-09-19 16:52:17
Waiting for pick up
2019-09-07 17:57:23 [GMT+8]
Data Provided by CAINIAO
Above information is optimized View original information
Tracking number:
UR808185245CN
Logistics company:
China Post Ordinary Small Packet Plus
Shipment time:
2019-09-13 20:13:18
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא יודעת; מניחה שלא השתלם/הסתדר לו, אולי בעיה לוגיסטית...

אם הוא לא שלח ההזמנה אמורה להיות מבוטלת וכך כתוב בטקסט שהבאת; היכן ראית שהמשלוח יצא בזמן?
 
זה מה שהמוכר כותב...

Oct. 07 2019
Seller made a new proposal
Proposal:
Refund US $ 0.00
Comments:
Dear Buyer, Thank you for your message. As you can see in the evidence we have uploaded, the tracking number says that the item was successfully shipped. We cannot edit the tracking status neither we can fake it. Hence, per tracking status, the item was truly shipped. Please give us few more days to complete the delivery. We are hoping for your patience and understanding. Thank you.
Oct. 07 2019
Seller uploaded evidence
Evidence:
Oct. 11 2019
AliExpress stepped in to help
Oct. 11 2019
AliExpress proposed a new solution
Oct. 21 2019
AliExpress proposed a new solution
Oct. 31 2019
AliExpress proposed a new solution
Nov. 10 2019
AliExpress proposed a new solution
Nov. 19 2019
AliExpress Processing the Proposal
Proposal:
Refund US $ 4.46
Nov. 19 2019
AliExpress' Judgment
Proposal:
Refund US $ 4.46
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז כתב... את רואה בעצמך שזה לא תואם למידע ממספר המעקב

כנראה שיטת "מצליח", הסינים אלופים בלנסות לפרוט על רגשות הלקוחות. לפחות הניסוח ענייני ולא מתרפס בניסוחי Dear friend החביבים עליהם כ"כ. לפי פרטי המעקב שהבאת קודם הוא הוציא תעודת משלוח אבל בפועל החבילה לא נאספה והמשלוח לא יצא ובסוף בוטל. אלייך הוא לא הגיע (איזו הפתעה) וגם עלי אקספרס התערבו ופסקו לטובתך, אז המסקנה ברורה.
 
אוקיי, תודה על ההסבר...

לפעמים, למרות הידיעה בשפה,
קשה לרדת לניואנסים של "תרבות" הזירה הזאת...
מעניין...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ניואנסים? סתם התחמקות מאחריות וניסיון למרוח את הלקוח

אין חדש תחת השמש, אני בטוחה שנתקלת בזה גם בישראל...
 
לא. בישראל לא נתקלתי ב...

שלחנו את המוצר, מצורפת אסמכתא...
אנחנו בסדר..

כמובן שנתקלתי בשפע מריחות, אבל מסוג אחר...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הסוג לא משנה, ואסמכתה לא ראיתי... שקרנים יש בכל מקום

ויודעת מה, מה זה משנה? הרי גם אם הוא באמת שלח, אם לא הגיע – לא הגיע... גם אם נניח שהוא צדיק גמור והיה 100%, מבחן התוצאה הוא הקובע לענייננו. לא צריך להתחיל להיכנס איתם לדיונים; יש זמן סביר להגעת המוצר, אפילו מסין חודשיים+ זה כבר לא מעט (היו לי עד היום רק שני מקרים שקיבלתי חבילות מעלי אקספרס אחרי 3 חודשים, וזה היה בהזמנות מיום הרווקים, ואת הזמנת לפני). חיכית בסבלנות ולא הגיע? את מבקשת החזר, ואם המוכר לא מחזיר את מסלימה את המחלוקת ומקבלת את ההחזר מעלי אקספרס, בדיוק כפי שהיה כאן. להתעמק במה המוכר עשה או לא עשה ולמה – חסר טעם.
 
העניין הוא שברוב המקרים כשמשלוח התעכב...

התברר שהסיבה היא בגלל שהיה תקוע איפושהו בישראל...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אי אפשר לדעת אם אין מספר מעקב שתקף בישראל, ושוב, זה לא משנה

אם זה לא דואר רשום (כלומר מספר מעקב שתקף בארץ) גם בדואר לא יכולים לאתר את החבילה, ובכל מקרה אם היא לא מגיעה בסופו של דבר – היא לא מגיעה. לכל דואר בעולם יש שיעור מסוים של אובדן, ואותך לא צריך לעניין מי אשם והיכן היא אבדה בדרך. מבחינתך אם חיכית את הזמן הסביר והמקובל שבו החבילה עוד יכולה להגיע אלייך (מסין, כאמור, זה יכול להיות גם חודשיים+) ואין חבילה – אז אין חבילה. לשם כך קיימת הגנת הקונה.
 
נראה שאמנם הם ידונו בתביעת ההחזר שלי...

the dispute (order id: 8001503666742097 ) has been closed today and we have made a mediation. You can log in to <http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=401439388762097&gt; to check the details.

Since you didn't receive the package within the purchase protection days and both of you didn't reach any agreement, we will support you the refund request according to our rule.

Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason
Purchase Protection is running out, but package is still in transit Valid -

Package Information
China Post Ordinary Small Packet Plus UR849146405CN In Transit
Final resolution: full refund 4.46 USD

Reminder: Normally buyer will receive the refund in 3-20 business days.

Please spare a few minutes to provide feedback on the service I have provided. We strive on improving our performance consistently, and feedback ratings help us evaluate our performance further.

Thank you for your cooperation and support, and hope you have a great experience shopping with AliExpress. Your understanding and cooperation will be appreciated.


Best regards,

AliExpress Case Management Team

--------------------------------------------
 
למעלה