משלוח מסין לארץ

b l u e 6 9

New member
משלוח מסין לארץ

בוקר טוב אני וחבר מתכננים לנסוע לסין ביולי הקרוב. רציתי אולי לדעתL 1. אם יש ישראלים \ישראליות שמתוכננים להיות בסין בתקופה הזו..אשמח אם נצור קשר וכאלה.. 2. לגבי משלוח מסין אל הארץ איך איפה כמה זה עולה וכל פרט אפשרי על הנושא אני רוצה לקנות כל מיני דברים ואני מתחיל את הטיול שלי בביג'ינג ולא רוצה להסחב עם כל הקניות... תודה ענקית נדב
 

erezor

New member
משלוח של מה?

מכולה עם צעצועים וחולצות, או משהו קצת יותר צנוע?
 

b l u e 6 9

New member
חחח.. מכולה לא אבל...

אני לא מייבא איזה מכולה.. סתם כל מיני מתנות ,בגדים כל מה שאני קונה פשוט אני מתכנן טיול תרמילאים ולא רוצה להסחב עם כל הבאלגן הזה עלי..
 

happydog23

New member
בכל סניף של הדואר הסיני (ברח לי השם -

אולי China Post) אתה יכול לשלוח חבילה לארץ. יש משלוח יבשתי (יותר זול, לוקח משהו כמו 3 חודשים) או משלוח אווירי (יותר יקר, הרבה פחות זמן).
 

fef24

New member
../images/Emo60.gifתוספת קלה:

לפי מה שהבנתי, אתה משלם סכום התחלתי קבוע לכל משלוח, אזור ה- 250 יואן, אם אני זוכר נכון (כבר כמעט שנתיים
) העניין הוא שרק אחרי הסכום האמור, אתה מתחיל לשלם פר קילוגרם. ככה יכול לצאת שמשלוח של 3 קילו ומשלוח של 10 יהיה הבדל במחיר לא גדול. סתם לידיעתך, ואשמח אם יש כאן מישהו שיכול לאשר את האמור, כי למרות שבאמת ההבדל בין שני המשלוחים ששלחתי לא היה גדול (אזור ה- 80 יואן הבדל, כאשר היה הבדל של 7 קילו) אבל יכול להיות שזה גם בגלל שאחד שלחתי מבייג'ינג והשני מגווילין...
 
למעלה