יש היררכיה ברורה..
מגדלים, צרכנים, נכון שאפשר לראות את הצרכנים כמגדלים ואת המגדלים כצרכנים, אבל ההיפך הוא הנכון, והכלל שהלקוח תמיד צודק.. אתה חילקת את הלקוחות לבודדים וחיברת את המגדלים, לא מסתכלים כך, החשבון הוא שכל הצרכנים זה גוש אחיד, למרות שההבדל הוא רק ב 800 ש"ח אבל הוא כפול מאות צרכנים... מה גם שמגדלים לא מפסידים, אלא מרוויחים פחות.. שים לב שכך זה עובד בשאר התחומים, אגד, בזק, רשתות הסלולאר וכד` הצרכן הוא כלל הצרכנים.