אתה מנסה ליצור רעש/בהמשך לשמות שלך
עם כל הכבוד: 1. על יצחק רבין לא צריך להרחיב הרבה. 2. על דוד בן גוריון אסכים איתך, למרות שרצח יהודים באלטלנה. 3. כצנלסון-בסדר. 4. לוי אשכול- סבבה, אבל מה הוא כבר עשה? בגלל שהיה ראש ממשלה? 5. גולדה מאיר????? היא לא הקשיבה לכל ההתרעות על מלמת יום הכיפורים. 6. משה שרת- וואט דה הל??? 7. שמעון פרס- סבבה, נעשה לו ת'כבוד. 8. אהוד ברק-אני מסכים בהחלט!! בגלל קמפ דיויד. 9. אופיר פינס-שימשיך לשחק כדוריד ושישב בשקט. 10. מתן וילנאי-סתם אפס שלא נעשה רמטכ"ל-ברוך השם. 11. יוסי ביילין-מחשש להסתה לא אגיב. 12. שולמית אלוני- כנ"ל. 13. פואד- השם ירחם 14. יולי תמיר- חחחחחחחחחחחח 15. הרצוג-בסדר 16.וויצמן-נכון מאוד! 17. קהלני-מסכים! הוא השכיל ועבר לליכוד, מקום ארבעים ומשהו אם אני לא טועה. 18. משה דיין- מסכים איכשהו. 20. עמרם מצנע????????? אתה בסדר??? אתה סתם מנסה ליצור רעש, אתה מזכיר לי ח"כים צעירם שלא ראו כלום בחיים שלהם, לחילופין מציין ראשי ממשלה שמאלנים, סתם ככה, בלי שהגיעו להישגים. מה עם ורבים אחרים כמו מנחם בגין? מה עם גנדי? מה עם גאולה כהן? מה אפילו עם תמר ג'וזנסקי? אני אפילו לא מזכיר רבים וטובים אחרים כמו נתניהו, יצחק שמיר, ארנס, לנדאו .