משימה קשה

משימה קשה

אתם צריכים לרשום את עשרים האנשים שאתם הכי אוהבים ומכבדים בפוליטיקה הישראלית.
 

טל ר

New member
שאלה

באותן דעות ישנות, הבאת רשימה של 25 אנשים - כולם מהימין. רק ברמת הסבירות ש-25 הפוליטיקאים הטובים ביותר של כל הזמנים היו כולם מהימין זה נשמע בלתי אפשרי. הפעם, הבאת רשימה של 20 אנשים - כולם מהשמאל. רק ברמת הסבירות ש-20 הפוליטיקאים הטובים ביותר של כל הזמנים היו כולם מהשמאל זה נשמע בלתי אפשרי. ולשאלתי: האם אתה רואה כאן איזשהוא דפוס חוזר? טל.
 

טל ר

New member
אני לא מבין על מה את מדברת

מה זה "מפרכת"? שאלתי שאלת כן/לא. האם יש לך תשובה? טל.
 

טל ר

New member
אני לא יודע מה את הרשום או לא הרשום

אבל אם ברשימתך מצויים כעת רק אנשי שמאל, וכשהיית ימנית היו שם רק אנשי ימין, זה מעיד כאלף עדים על יושרך האינטלקטואלי (או העדרו). ולעניין הדפוס החוזר - כל מה שנדרש זה לענות. כן או לא. טל.
 

טל ר

New member
אני מתנצל

העברית על פי מקס העליון נשגבת מבינתי. טל.
 

Roobie

New member
מקס,

להעריך אנשים זה לא להסכים עם העמדות הפוליטיות שלהם. נראה כאילו ניסית למלא רשימה של עשרים פוליטיקאים ע"פ קריטריון אחד - שיהיו אנשי שמאל/נחשבים לשמאל. כשמצאת עשרים כאלו - הפסקת. בנימין בן-אליעזר הוא פוליטיקאי בין המוערכים בעיניך? ובוא נגיד שחברי הפורום כאן יודעים שאני לא בדיוק ימני, אני בסה"כ מנסה להסביר לך משהו. אני לא אנסה עכשיו לבנות רשימה של עשרים הפוליטיקאים המוערכים בעיני, אבל אם הייתי עושה את זה אז היו נכנסים לשם גם כמה ימנים. רחבעם בן-זאבי ז"ל, שאני רואה את דעותיו כקיצוניות ואף מסוכנות למדינת ישראל, הוא בין הפוליטקאים המוערכים בעיניי.
 

Roobie

New member
תיקון קטן:

רחבעם זאבי, לא בן-זאבי... רק עכשיו כשקראתי את מה שכתבתי שמתי לב לזה. קורה
 
הנה שלי

1. יצחק רבין 2. דוד בן גוריון 3. ברל כצנלסון 4. לוי אשכול 5. גולדה מאיר 6. משה שרת 7. שמעון פרס 8. אהוד ברק 9. אופיר פינס 10. מתן וילנאי 11. יוסי בילין 12. שולמית אלוני 13. בנימין בן אליעזר 14. יולי תמיר 15. חיים הרצוג 16. חיים וייצמן 17. אביגדור קהלני 18. משה דיין 19. זלמן שזר 20. עמרם מצנע
 
../images/Emo6.gif רשימה מדהימה...

אכן, איש מדהים עמרם מצנע. אתה יכול למנות את פעולותיו למען המדינה (חוץ מפעולה אחת מבורכת של חיסול טוטאלי של השמאל בבחירות האחרונות).
 
בגין היה האדם הכי הוגן וישר

בפוליטיקה הישראלית אי פעם. מדוע אותו אתה לא מעריך?
 
למעלה