משיכת כסף מ PayPal

nimrodakar

New member
משיכת כסף מ PayPal

שלום לכולם, ברצוני למשוך כסף מחשבון הפייפל שלי ואני יודע שמתחת למשיכה של 1000 שקל יש עמלה ומעל 1000 שקל פטור מעמלה ( אני צודק?) ושסכום מתחת ל1000 שקל יש עמלה של 8 שקלים או 22 שקל אני פשוט לא זוכר איזה עמלה לאיפה , מה לויזה ומה לחשבון בנק? בוא נגיד שאני רוצה למשוך 1000 שקל לחשבון הבנק שלי , אני פשוט עושה שם העברה וזה יגיע לחשבון שלי בדיוק הסכום שהעברתי? אין עמלת המרה או משהו? כמה ימים זה אמור לקחות פחות או יותר עד שיעבור הכסף? שאני מושך כסף לויזה שלי אני לא כל כך מבין מה זה אומר לאן נכנס הכסף? תודה לכל העוזרים.
 

ozitex

New member
משיכות

בכל מקרה של משיכה תתבצע המרה לשקלים על פי שער ההמרה באותו היום כפי שמופיע בפייפל. בשני המקרים, משיכה ישירות לחשבון הבנק ומשיכה לחשבון דרך הכרטיס- הכסף ייכנס לחשבון הבנק אחרי ניכוי עמלת העברה ועמלת המרה. 22 ש"ח היא עמלה משיכה דרך הכרטיס אשראי בפייפל. זמן העברה משתנה אבל הוא נע בין מספר ימים לשבועיים ימים תלוי בצורת ההעברה וחברת האשראי שלך. משיכה דרך כרטיס אשראי של ויזה כאל עלולה לגרום לחיוב המרה כפול- פעם אחת של פייפל ופעם שנייה של ויזה כאל, לכן משיכות באמצעות כרטיס ויזה רצוי לעשות באמצעות כרטיס ויזה של לאומי קארד.
 

nimrodakar

New member
המשך

אז הכי כדאי להעביר את הכסף ישירות לחשבון הבנק ולא דרך הכרטיס , ואני רוצה להיות בטוח שהעברה של 1000 שקל לחשבון הבנק שלי יהיה פטור מעמלת משיכה ואם הבנתי נכון תיהיה רק עמלת המרה שהיא של פייפל לפי שער של 3.6 כפי שמופיע כרגע או שהבנק יעשה לי עוד איזה המרה ?
 

noam weissman

New member
הבנק לא עושה שום המרה

הכסף נכנס בשקלים. הבנק מקסימום יחייב בעמלת שורה
 
למעלה