משחק תפקדים של STARCON

JuffoWup

New member
משחק תפקדים של STARCON

שמעתי על כמה תרגומים שך העולם של STARCON (להלן SC) למשחק תפקידים, א. מישהו מכיר תרגום טוב כזה לשיטה? ב. מי מכם שמכיר את SC, הייתם רוצים לשחק בכזה עולם? ג. באחד השרשירים האחרים פה התכתבתי עם ליידי אלכסנדרה, וחשבתי על רעיון מעניין, איך יראה היצורים מהאגדות של שלל הגזעים המופיעים שם? אך למשל יהיה הרעיון של ערפד בחברה של היאהאט? איזו אגדות היו הספאט'י מספרים?
 

ננסק

New member
ובכן

א. אני מכיר את ההמרה לגורפס שלדעתי היא סבבה, בעיקר בגלל שהיא מקיפה מאוד בתוכן הרקע שלה. ב. מאוד! מאוד! כבר שנים! יש לי הרפתקאת כנס מוכנה כבר מי יודע כמה זמן. יום אחד גם נגיע לזה. ג. זה באמת רעיון מעניין מאוד, מצא חן בעיני.
 

DDN

New member
אני רוצה! אני רוצה!

אני הייתי רוצה לשחק בעולם כזה! במערכת STARCONTROL כן! כן! אני! אני!
 

JuffoWup

New member
אז יאללה, חברה בואו נארגן משהו!

בתקווה לפני סוף חופשת סמסטר (גם כן חופשה)... אבל אני לא מכיר את השיטה של גרופס (בכלל זאת אומרת)... יש רעיונות לגבי קווים מנחים? גזעים שמותר לשחק וכו'?
 

ננסק

New member
יאפ

בזמנו עשיתי חושבים על העניין הזה. הגעתי למסקנה שהגזעים שהכי כדאי שישחקו הם סאפוקס, אטוויג, סיירין, אפשרי גם שופקיסטי, אולי ייהאט, זוג-פוט-פיק הוא הקומיק רליף, ואם מישהו מתעקש - אפשר גם בני אדם. שאר הגזעים עדיפים שישארו בתפקידי NPC, כנראה. גם חשבתי על תקופת זמן מומלצת (מיד אחרי אירועי SC2) ועל עלילה להרפתקה אחת. אם אנחנו מכירים בקיומו של SC3, או לפחות ברובו, יש פוטנציאל להרבה יותר מהרפתקה אחת.
 

JuffoWup

New member
הרעיון שלי לגבי תקופת זמן

הוא איפה שהוא אחרי SC2, בלי נפילת העל חלל (כמו שמתואר ב- 3), ה- URQUAN הירוקים ניצחו ולא השחורים, השחורים נסוגו חזרה לכוכבים שלהם, אבל מעט חלליות שלהם נשארו מאחורה, ה- CHMMR מקימים מחדש את הליגה ונלחמים בירוקים בכוחות די מאוזנים, עד שה- CRUX תוקפים מהצד השלישי (אף אחד לא עצר אותם בגזרת הקאסרי), דברים שלא מתאימים - לדעתי- א. Eternal1 ב. פריקורסרים הם לא פרות, למען השם לא!!! (למרות שהסליילנדרו מתארים אותם בתור גדולים ו- Shaggy). מה אתם אומרים?
 

ננסק

New member
פאקינג ספויילרים, ג'אפו! תזהר!

אתה חייב להזהר יותר בספויילרים שלך, בבקשה... גם עם השדים ושרי המוות באקזלטד, וגם עם גילוי כל מה שעומד מאחורי SC3. אני חושב שהפרטים של מתי ואיפה ההרפתקה מתרחשת תלויים במנחה וקשורים בהרפתקה שהוא רוצה להעביר. צריכים להגיע להסכמה בקבוצה לגבי התייחסות לאירועים של SC3 (אני מסכים עם אותם קווים - הקראקס קיימים, אבל אין את כל העסק עם ה-Eternal1 והפריקורסורים), אבל כל דבר אחר כך תלוי במנחה.
 

JuffoWup

New member
../images/Emo58.gif ../images/Emo58.gif ../images/Emo58.gif ../images/Emo58.gif

כל ההודעות שלי בשרשיר צריכות להיקרא כאילו הם מכילות כותרת הספוילר.
 

JuffoWup

New member
אה כן, ובקשר לגזעים

לדעתי הגזעים צריכים להיות מאוד מגוונים, להלן רשמיה של הגזעים ותכונות שחשבתי שיאפיינו אותם או סתם הערות טיפשיות: SC2: Yehat: Can fly, high soak(scales) Spathi: Quick & nimble, Regenerative Pkunk: Psychic, can fly syreen: Psychic Utwig: Resistent to Psi, martial arts Vux: מכיוון שראשי התיבות של VUX זה - Violent Ugly Xenophobes זה לא נראה לי דמות שמתאים לשחק, אבל אם כן אז הוא יהיה לדעתי אם לשון ארסית (עיין ערך דארגו בפארסקייפ) עם עור קשיח ומזג רע. Humans: Da... Arilou: Fragile but high Psi Supox: Plant, i don't know Shofixti: strong and brave Druuge: Nimble and Sly Ilwrath: שוב, גזע שלא ממולץ לשחק, אבל יתאים לו שריון גופני, טווית קורים וארס. Thraddash: Scaly (armor) and Strong Umgah : Whatever you like, geneticly manipulated Zoq-Fot-Pik: 3 symbiotic races, weird ועכשיו הגזעים שלדעתי ממש אי אפשר לשחק: Slylandro: Gas, can't leave their planet Ur-Quan, Kzar-Za: Submit or Die! Ur Quan, Kohr-Ah: You are filth, we Cleanse Mycon: fungi terraformers Melnorme: Super advanced, super neutral Chmmr: Crystal avaters Orz: *Happy Campers* make *many bubbles* ok SC3 Exquivan: Resistent to psi and strong LK: Mushrooms, i don't know Vyro-Ingo: שוב, אחד הגזעים הבלתי ממולצים, מוזכר שיש להם שלד חיצוני שצריך לתת להשם שריון גבוה וארס. Ploxi: Can fly K’tang: oh, this should be good, midgets and weaklings, but armored to the teeth Harika and Yorn: this races should be intresting to play, Harika are armored and strong, Yorn are samrt and small Doog: Giant and Strong Clairconctlar: Stone Skin, Slow and Strong Owa: Under water, but extremly developed או, ובל נשכח את הגזע האהוב עליי, המיקרובים: Xchagger!!!!!!!! זה העיקריים, פספסתי משהו? במשחק לפני 2 אפשר לכלול את האנדרוסינת', הצ'נג'יטסו והממרממנמנממנמנמנמננם איך שלא קוראים להם...
 

רמץ

New member
רק את הגזע המתועב ביותר...

ה-Dnyarri: "...I've been stuck down here for this entire game translating `Submit or Die!' into about a hundred different languages..."
 

ננסק

New member
אני חושב שהוא לא היה רע

הוא היה בעייתי מהרבה בחינות - משחקית הוא לא היה משהו, חרק בכל מני נקודות וכו', וגם עלילתית הוא לא מצא חן בעיני יותר מדי. אבל הגזעים בו טובים, הספינות שלהם מוצלחות ברובן, ובסך הכל נהנתי לשחק בו.
 

JuffoWup

New member
חילול הקודש!!!!!!!!!!!

SC3 היה נוראי, העלילה היתה שטוחה והפתרון שבסופה טעון שיפור! אבל הוא שם וחייבים להודות שהוא קיים!
 

ננסק

New member
רק טעון שיפור? ../images/Emo10.gif

הוא ראוי להביא את היוצרים לבית משפט, לדעתי - תביעה על חוסר סיפוק פלילי ממש.
 

Nihau

New member
אני רוצה לשחק.

ובאשר לאגדות הספאת'י... לדעתי הן יהיו מאוד דומות לאגדות האירופאיות על האביר שהלך לחסל את הדרקון הנורא ששומר על אוצר, אבל עם מונחים ואנקדותות ספאת'יים משעשעים. אבל יכול להיות שפשוט לא השקעתי בזה מספיק מחשבה...
 

Gilgam69

New member
בא לי לבכות! בטח שאני רוצה!

אני מת לשחק את ה-Orz, למרות שגם אתה וגם ננסק חושבים שהם לא שחיקים... אבל הם כאלה חמודים ומגניבים! ה-Yehat כאלה מאגניבים, ה-Supox תמיד משכו אותי, שלא לדבר על ה-Spathi! שוס! טוב, שחושבים על זה אני רוצה לשחק כמעט כל גזע. די!!! אני רוצה! מתי משחקים?
 
אמנם אני לא יכול להתחייב למשחק

שכזה כרגע, אבל בתור הבנאדם האולי צעיר ביותר בפורום הזה שמכיר את המשחק (משמע - אף אחד לא מבין את בדיחות הספאת'י שלי מחוץ לפורום הזה !) אני אשמח לקרוא כאן (או בכל מקום אחר) תקצירים של קורות משחק כזה. אוי כמה הייתי רוצה לשחק ספאת'י ! או אורז, גם האורז חמודים (עד שמתגרים בהם יותר מידי כמובן ואז יוצאים *לרקוד*). או.. טוב זה לא יגמר. *תרמילן שמח* שוקע בזכרונות טובים..
 

JuffoWup

New member
או.קיי, עכשיו שראינו שיש קהל

מה הלאה? צריך לקבוע שיטת משחק מראש או שכדאי לשבת לשבור את הראש איפשהוא? מה אתם עושים בד"כ?
 

DIDGIN

New member
לא שמעתי דווקא

אבל אני אשמח לנסות סוף סוף משחק מד"בי במקום פנטסטי.
 
למעלה