לא מזמן הפסקתי לתכנת ב Dark Basic Pro כיוון שזאת שפת תכנות ממש דפוקה, עכשיו, אני מחפש שפה שתהיה לא קשה במיוחד ונוחה לשימוש ושתהיה באיכות גבוהה, יש משהו כזה? מישהו יכול להמליץ לי על שפה ועל מקור שאפשר ללמוד דרכו? תודה !
אני לא משתמש בVB אפשר שפה ממש קלה למשחקי תלת מימד? (משהו שיהיה דיי בסגנון של Dark basic) לא חשוב איזו, העיקר שתהיה קלה ושתהיה בנויה בשביל לבנות משחקי תלת מימד תודה רבה למי שיעזור!