משחק תלת מימד

Yair Levi

New member
משחק תלת מימד

לא מזמן הפסקתי לתכנת ב Dark Basic Pro כיוון שזאת שפת תכנות ממש דפוקה, עכשיו, אני מחפש שפה שתהיה לא קשה במיוחד ונוחה לשימוש ושתהיה באיכות גבוהה, יש משהו כזה? מישהו יכול להמליץ לי על שפה ועל מקור שאפשר ללמוד דרכו? תודה :)!
 

erezsh

New member
יש

שפה קלה, ויש שפה מהירה. אני לא מכיר אחת שהיא גם וגם.
 

freak2100

New member
בעקרון נראה לי שהכי כדאי

ללמוד C ואז C++, אלה השפות הנפוצות היום שהכי משתמשים בהן והן מסוגלות להכל...
 

Yair Levi

New member
אהה מגניב, אני אראה מה הכי קל

ואם יילך לי טוב נתקדם :) תודה רבה אנשים :p
 

Yair Levi

New member
חחח יש לי עוד בקשה אחת

אני לא משתמש בVB אפשר שפה ממש קלה למשחקי תלת מימד? (משהו שיהיה דיי בסגנון של Dark basic) לא חשוב איזו, העיקר שתהיה קלה ושתהיה בנויה בשביל לבנות משחקי תלת מימד תודה רבה למי שיעזור!
 
למעלה