משחק ראשון לאנדרואיד

eranegrin

New member
משחק ראשון לאנדרואיד

העליתי ל Android Market משחק ראשון שעשיתי. משחק פזל קטן ומאתגר, המשחק חינם להורדה. אשמח לתגובות שבת שלום
 

De-Panther

New member
לא שיחקתי, אבל ראיתי בתמונות המקדימות של זה..

תמונה של ילד. אם זה הילד שלך, הייתי מוריד את זה. ובאופן כללי עדיף לא להשתמש בתמונות של ילדים. זה לא שהילד מודע להשלכות של התמונה שלו ברשת... בסופו של דבר, זה מוקד משיכה לפדופילים. חבר של חבר העלה ליוטיוב סרטון של הילדים שלו באמבטיה לפני כמה חודשים, מהר מאוד זה הגיע לכמות נחמדה של צפיות. בדיעבד הסתבר לו שהגיעו לסרטון הזה מכמה אתרים\פורומים של פדופילים. לא נראה לי שהילדים שלו יאהבו את זה כשהם יגדלו
 

eranegrin

New member
זו ילדה...

זו הילדה של חבר שלי... מלאכית קטנה! מגיע לכל העולם לראות כמה היא יפה, זו גם לא תמונה באמבטיה, יש הבדל. לא חסרים מקורות ברשת למצוא תמונות של ילדים. לפי ההיגיון שלך גם לפייסבוק לא צריך להעלות תמונות. יש שם גם תמונה של ארוסתי, מה אם מישהו יענג את עצמו על התמונה שלה? רק יהפוך אותי לגבר לגאה! לא רציתי להתעסק בקרדיטים ובזכויות יוצרים של תמונות אז העליתי תמונות שלי מהמחשב. הדגש במשחק והביקורת שאני מחפש הם על המשחקיות, פחות על הגרפיקה שנעשתה ע"י בחיפזון וגרמה לי להבין, שוב, שאני צריך גרפיקאי...
 

erezor

New member
אם ככה...

אז כמה הערות: 1. עדיין לא יצא לי לבדוק את זה, אבל זו חובבנות לשמה לרוץ ולהעלות למרקט משחק ש-"הגרפיקה שלו נעשתה בחיפזון". זה רע מאוד. למה לא לחכות עוד שבוע ולהשקיע בזה עוד קצת עבודה? אם אתה מעיד שזה היה היחס שלך למוצר שהעלית, אני מקווה שלפחות אתה לא לוקח עליו תשלום. 2. לא חסרים ברשת מקורות למצוא תמונות בלי הרבה התעסקות בענייני זכויות יוצרים וקרדיטים. אני בחיים לא הייתי חושב אפילו לשים תמונות של אנשים במוצר כזה, בלי שום קשר לשאלה אם אני מכיר אותם או לא - אני מסכים בכללי עם אורן שזה בעייתי (למרות שאני חושב שעניין הפדופילים זה לקחת את כל הסיפור קצת רחוק).
 

eranegrin

New member
תשובות

1. מכיוון שכל נושא הסלולרי חדש לי (גם ג'אווה) זו הייתה התנסות מצוינת, אני לא רואה איזה נזק המשחק יכול לגרום, ההתייחסות שלי למשחק תישאר ביני לבינו... אבל תאמין לי שטוב לו. 2. אני לא גובה כסף על המשחק כמובן והגרפיקה אמנם נעשתה בחפזון אבל היא לא מבישה... בחפזון - הכוונה היא שלא היה לי כוח לחפש גרפיקאי. ביחס למה שיש במרקט וביחס לאפליקציות אחרות שאני רואה, אני במקום טוב באמצע. 3. הרעיון לשים תמונות של אנשים נבע מהרעיון המקורי שלי להשתמש בתמונות מהמצלמה של המכשיר. מתוך המשחק לאפשר הפעלת מצלמה ולהעלות את התמונה מיד למשחק. אולי בגרסה הבאה. לי פחות מפריע השימוש בתמונות של אנשים, חסרים פזלים שיש בהם תמונות של אנשים??? כל הכיף במשחק זה האתגר לפתור את הפזל והממשק הנוח, אשמח לשמוע גם תגובות ממישהו ששיחק במשחק... הוא חינם ובלי פרסומות.
 
לגבי תמונות של אנשים

מספר סוגיות: 1. הפרת הפרטיות: ודא שהם מסכימים, בכתב, להצגת תמונתם.אחרת אתה "עושה רווח" על חשבונם ועשוי להיות חשוף לתביעה בלא הוכחת נזק אם "יתהפכו" עליך. 50,000 ש"ח. 2. זכויות יוצרים: ודא שאתה צילמת את התמונה ולא מישהו אחר ואם מישהו אחר, קבל מהצלם הצהרה שהוא בעל הזכויות בתמונה, אינה מפרה זכויות של אחרים ומותר לך להשתמש בה כרצונך לצרכי המשחק שלך וקידומו (ניסוח לא ממצה, כללי ולא עורכ-דיני). 3. קטינים: ודא שהורי הקטין מאשרים לך את השימוש. לאחרונה שמעתי על פסק דין שאומר שדי בהסכמת הורה אחד, אבל למה לקחת צ'אנס. גם אם זה חבר, תסביר לו שזה "הנוהל שעורך הדין שלך מחייב אותך" וככה הכל יהיה בסדר. "נוהל" תמיד עובד.
 
למעלה