משחק סטארגייט שכמעט מוכן

superdead

New member
משחק סטארגייט שכמעט מוכן

טוב אז במקרה נפלתי היום על אתר מודים למשחקים ומצאתי את המשחק הבא : StargateTC 2 עכשיו רק מהמידע שקראתי יש סיכוי גדול שהמשחק הזה יצא כי Development Progress : Mapping : 70% Modelling : 80% Texturing : 80% Sounding : 70% Coding : 95% -------------------- General : 79% כמו שאתם רואים המשחק 80 אחוז מוכן ! שזה יפה מאוד (תמונות בהמשך ) חשוב לציין כי המשחק הוא מוד למנוע הסורס של חברת וואלו עכשיו למה זה מיוחד כי לפני כמה חודשים יצא משחק חדש של החברה בשם פורטל ( תבינו לפי השם ) המשחק עצמו הוא משחק פאזלים מגוף ראשון שמשתמש בפורטלים בצורה מאוד מיוחדת הנה כמה סרטונים מיוטיוב http://www.youtube.com/watch?v=Xh5ROa0JafU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=Wc3uac3lR7w כמו שאתם רואים המסרטונים הפורטלים עובדים בערך כמו בסטארגייט דבר שיהיה נורא מגניב במשחק סטארגייט אני חייב לציין שאני לא יודע בדיוק אם ישתמשו בזה במשחק כי הם עדין לא אמרו אבל אני מאוד מקווה שכן כמה אתמונות שהם פירסמו אפשר למצוא באתר החדש של המשחק : http://www.stargatetc2.com אז נקווה לטוב
 

1Life1Death

New member
אמממ

לא ראיתי את הקשר בקטעים לסטארגייט ומה שגם נראה משחק נורא משעמם
 

superdead

New member
הקשר הוא

שבמשחק ישנו אלמנט שהוא פורטלים במשחק יש לך רובה שבעזרתו אתה יכול ליצור שתי פורטלים שכל אחד מוביל לשני כלומר אם אתה נכנס בצד אחד אתה יוצא בשני פשוט מאוד מוכר למישהוא :) ?
 

Y. Welis

New member
הזכרת את שם החברה valve, אבל לא הייתי בטוח

שהתכוונת אליה.
 

urim

New member
המשחק כבר משווק.

אהלן, המשחק הנ"ל כבר יצא והוא כבר משווק יחד עם Half Life 2 ו-Team Fortress 2 בחבילה אחת שנקראת Orange Box. הנה קישור לסקירה של המשחק ב-VGAMES. אורי.
 

superdead

New member
אם היית קורא כמו שצריך

היית רואה שאני לא מדבר על פורטל בתור משחק סטארגייט הבאתי אותו רק כדוגמא ליכולות של המשחק ושל המנוע כי יש מוד לסטארגייט והמוד עוד לא יצא עודד.
 
למעלה